برگزاری یادواره شهدای باغ‌زندان شاهرود

یادواره شهدای باغ‌زندان به همت واحد امیدان شاهد شهدای باغزندان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ - 28February 2017

به گزارش دفاع پرس از سمنان، یادواره شهدای باغ‌زندان به همت واحد امیدان شاهد شهدای باغ‌زندان بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دانش آموزان و مهمانان ویژه رزمندگان مدافع حرم سردار حسین پور و سردار مسلمی و خانواده شهدای منطقه باغزندان در نمازخانه آموزشگاه برگزار شد، دانش آموزان بسیجی آموزشگاه با چفیه منقش به عکس امام خامنه ای و سربند یا فاطمه در این برنامه حضور داشتند و اقدام به اجرای برنامه های زیبا و دلنشین و معنوی کردند.

گروه سرود بسیج مدرسه سرود مظهر شجاعت را اجرا نموده و دانش آموزان نیز هم خوانی زیبایی با نوای میثم مطیعی در خصوص کربلا و مدافعان حرم اجرا و دانش آموز بسیجی سید متین مصطفوی دکلمه زیبایی در وصف رشادت های مدافعان حرم اجرا نمود.

در ادامه سخنران جلسه ملکی از ایثارگران دفاع مقدس خاطرات زیبایی را برای دانش آموزان از دوران دفاع مقدس بیان کرد که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

در این برنامه مدیریت آموزش وپرورش و معاون پرورشی و آموزش ابتدایی و مسئولان بنیاد شهید شهرستان در این برنامه حضور داشتند و در آخر برنامه مدیحه ثرایی به مناسبت ایام فاطمیه توسط دانش آموز بسیجی محمد حسین مرادی اجرا شد.

لازم به ذکراست در روز اجرای یادواره واحد بسیج اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی نموده و به مدت یک هفته نمایشگاهی از تصاویر و وصایای شهدا در محل یادواره برپا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار