امیر «مجتبی شهبازی» فرمانده قرارگاه مین زدایی نزاجا شد

امیر سرتیپ دوم «مجتبی شهبازی» فرمانده قرارگاه مین زدایی نیروی زمینی ارتش شد.
کد خبر: ۲۲۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ - 28February 2017
امیر سرتیپ دوم مجتبی شهبازی فرمانده جدید قرارگاه مین زدایی نزاجا شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «مجتبی شهبازی» فرمانده جدید قرارگاه مین زدایی نیروی زمینی ارتش شد.
 
امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید قرارگاه مین زدایی این نیرو که صبح امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین مولفه‌های قدرت هر کشور نیروی انسانی آن کشور است.
 
وی افزود: در نگاه اسلامی به این موضوع که باید کرامت انسان حفظ شود، تاکید بسیاری شده و این حفظ کرامت نیز می‌توان به وسیله خود انسان رعایت شود.
 
امیر حیدری اظهار گفت: در زمان طاغوت تنها از لحاظ مادی به پرورش انسان‌ها توجه می‌شد، اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود ولی امر مسلمین و رهنمودهای ایشان بستر رستگاری و رشد معنوی و روحانی انسان‌ها فراهم است و اگر انسانی خواهان حرکت در مسیر رستگاری باشد، مسیر هموار و بستر مهیا است. نیروی زمینی ولایتمدار امتحان خود را در مسیر رشد معنوی به خوبی پس داده و گواه آن نیز تقدیم 46 هزار شهید به انقلاب و ولایت است.
 
فرمانده نیروی زمینی بیان کرد: در وجود یک فرمانده باید جوهره رهبری باشد، نه اینکه فقط امر و نهی کند، بلکه باید دیدی جامع الشرایط نسبت به اطراف خود داشته باشد.
 
گفتنی است، در این مراسم از زحمات امیر سرتیپ دوم «میسر ارجمندی» فرمانده پیشین قرارگاه مین زدایی نزاجا قدرانی کرد. امیر ارجمندی به تازگی با حکم امیر حیدری به عنوان معاونت مهندسی نیروی زمینی منصوب شد.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها