سید ضیاءالدین دری سریال جدید می‌سازد/ ساخت دو پروژه کماکان در حالت تعلیق

«سید ضیاءالدین دری» به آخرین وضعیت ساخت جدیدترین آثار خود اشاره کرد.
کد خبر: ۲۲۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ - 01March 2017
سید ضیاءالدین دری سریال جدید می‌سازد/ ساخت دو پروژه کماکان در حالت تعلیق

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «سید ضیاءالدین دری» کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت ساخت پروژه های «حضرت زینب (س)» و «پهلوان خشمگین» اظهار داشت: پروژه «حضرت زینب(س)» کماکان در بخش جذب سرمایه است و تا به امروز اتفاق خاصی رخ نداده است،در پروژه «پهلوان خشمگین» نیز در حال مذاکره هستیم و قول‌هایی برای سال آینده رد و بدل شده است که امیدوارم محقق شود.

وی درباره جدیدترین فعالیت خود بیان کرد: تفاهمات اولیه‌ای را با تلویزیون برای ساخت مجموعه تلویزیونی انجام دادیم که طرح اولیه آن ارائه و در شورا مطرح شد و مشکلات آن را ابلاغ کردند که در حال رفع این مشکلات و بازنویسی اولیه آن هستیم.

وی افزود:اگر همه کارها به درستی پیش برود و بتوانیم تاییدیه طرح اولیه آن را پس از بازنویسی اولیه تا پیش از عید بگیریم، بر مبنای آن نگارش فیلمنامه را آغاز می‌کنیم.

دری ادامه داد: این مجموعه اثری است که جای آن تا به امروز در تلویزیون خالی بوده و اگر به سمت اجرا برود می‌تواند در بخش سراسری برخی کم توجهی‌هایی که به تلویزیون می‌شود را برطرف کند.

این کارگردان تصریح کرد: این مجموعه جزو آثار پرتنش و پردرام و تا حدودی تاریخی است که داستانی شیرین،جذاب و مخاطب پسند دارد که سال‌ها است شاهد نمونه آن نبودیم.

دری خاطر نشان کرد: برای کارگردانی تا به این لحظه با من صحبت شده است و اگر طبق برنامه پیش برود خرداد می‌تواند مقدمات پیش تولید آماده و تابستان کلید بخورد.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها