امکان تفحص برخی از شهدا وجود دارد/

آخرین وضعیت 29 خلبان مفقودالاثر از سوی سردار باقرزاده اعلام شد

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد زمینه کشف و شناسایی برخی از خلبانان شهید مفقودالاثر نیروی هوایی ارتش وجود دارد.
کد خبر: ۲۲۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ - 01March 2017

آخرین وضعیت 29 خلبان مفقودالاثر از سوی سردار باقرزاده اعلام شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «سید محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص آخرین وضعیت 29 خلبان شهید مفقودالاثر گفت: جستجوی ما مبتنی بر اطلاعات سازمانی، مشاهدات میدانی و اخبار بر جای مانده از یگان‌های عراق است.

وی افزود: اطلاعات ما در بحث سقوط هواپیما در خاک عراق و شهادت خلبانان عزیز در آن مناطق و کسانی که در اردوگاه‌های رژیم بعث به شهادت رسیده‌اند در اختیار ارتش عراق بوده است که به وزارت دفاع آمریگا(پنتاگون) منتقل شده و ما به این مدارک دسترسی نداریم. از طریق صلیب سرخ درخواست دسترسی به آن مدارک را کرده‌ایم ولی تاکنون همکاری خوبی صورت نگرفته است.

سردار باقرزاده ادامه داد: در خصوص خلبانانی هم که در آب‌های خلیج فارس سقوط کرده‌اند، قطعا به نتیجه‌ای نخواهیم رسید.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: براساس اطلاعات سازمانی و مشاهدات میدانی خود، به یاری خداوند زمینه کشف و شناسایی اجساد مطهر خلبانانی که در خاک میهنمان که آن زمان در اشغال رژیم بعث بود و یا در نقاطی از خاک عراق که مورد تفحص قرار می‌گیرد، سقوط کرده‌اند وجود دارد.

211/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار