صبح امروز؛

پیکرهای 2 شهید گمنام در سازمان صنایع حدید وزارت دفاع به خاک سپرده شد

پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در سازمان صنایع حدید وزارت دفاع به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۲۲۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ - 01March 2017
پیکرهای 2 شهید گمنام در سازمان صنایع حدید وزارت دفاع به خاک سپرده شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم تشییع پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از خیابان سپاه اسلام در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج آغاز شد و سپس پیکرهای این شهدا در سازمان صنایع حدید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به خاک سپرده شد.
 
آیت الله «روح الله قرهی» مدیر حوزه علمیه امام مهدی(ع) در این مراسم که جمعی بسیاری از مردم، مدیران سازمان صنایع حدید ودجا و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور داشتند، اظهار داشت: اسلام دین دوستی و لطافت است و با احدی جنگ ندارد و آغازگر جنگی نیست اما اگر دشمن حمله کند، کوبنده پاسخ می‌دهد.
 
وی با بیان اینکه اگر خون امام حسین(ع) و شهدای کربلا نبود، دین اسلام نبود، گفت: در برخی موارد هشدار پاسخ نمی‌دهد و خون غوغا می‌کند.
 
آیت الله قرهی عنوان کرد: ما نباید بگوییم «شهید گمنام» بلکه اینان شهید خوش‌نام هستند. این شهدا در سنین جوانی چشم از دنیا بستند و با خدای خود معامله کردند.
 
وی با بیان اینکه «جنگ تحمیلی» و «دفاع مقدس» را نباید از هم جدا دانست، گفت: شهدا به آینده خود آگاه بودند، به طوری که در دفاع مقدس نسبت به برخی حوادث پیش‌رو آگاهی داشتند.
 
آیت الله قرهی تاکید کرد: خون شهید تحول ایجاد می‌کند و پیام شهدا این است که ولایت‌پذیر باشیم و نباید این پیام را بی پاسخ بگذاریم.
 
وی در پایان بیان داشت: توطئه اقتصادی و جنگ نرم دشمنان جدی است و باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها