جزئیات آیین تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در سطح تهران

آیین تشییع و خاکسپاری 7 شهید گمنام، فردا در 4 نقطه از سطح تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ - 01March 2017

جزئیات تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در سطح تهرانبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس،‌ تشییع پیکر شهدای گمنام همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) تمام نقاط کشور را عطرآگین می کند. فردا پنج شنبه (12 اسفند ماه) در چهار نقطه از سطح شهر تهران نیز چند شهید گمنام تشییع و خاکسپاری خواهد شد. جزئیات مراسم به شرح زیر می‎‌باشد:

بوستان 22 بهمن:

مراسم وداع با پیکر مطهر 2 شهید گمنام 18 ساله که یکی از آن‌ها در عملیات ایذایی والفجر 8 و شهید دیگر در عملیات والفجر 4 و در منطقه عملیاتی پنجوین به شهادت رسیده است، امروز چهارشنبه (11 اسفندماه) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ولی عصر (عج) خانی آبادنو برگزار می‌شود.

مراسم تشییع این 2 شهید گمنام فردا پنج شنبه (12 اسفندماه) ساعت 8:30 از مسجد جامع حضرت ولی عصر(عج) خانی آباد نو آغاز شده و بوستان 22 بهمن (منطقه 19 تهران) به خاک سپرده خواهد شد.

بوستان امید:

مردم شهید پرور استان تهران برای وداع با پیکرمطهر 2 شهید گمنام که یکی 25 ساله در عملیات محرم و در منطقه شرهانی به شهادت رسیده و دیگری 16 ساله در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله شهید شده است، امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه سیدالشهدا(ع) حضور می‌یابند.

تشییع پیکر مطهر این 2 شهید بزرگوار فردا پنج شنبه (12 اسفند ماه) ساعت 8:30 از مسجد حضرت ولی عصر (عج) آغاز شده و در بوستان امید آرام می‌گیرند.

حوزه علمیه معیر:

مراسم وداع با پیکر مطهر یک شهید گمنام 27 ساله که در عملیات والفجر 4 و در منطقه عملیاتی پنجوین به شهادت رسیده، امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حوزه علمیه معیر صورت می‌گیرد.

فردا (12 اسفندماه) پیکر مطهر این شهید بزرگوار بر دستان مردم شهید پرور از مقابل مسجد ارگ بازار تهران به سمت حوزه معیر تشییع و خاکسپاری می‎‌شود.

دانشگاه جامع امام حسین(ع):

مراسم وداع با 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار حرم مطهر شهدای گمنام شهرک دانشگاه برگزار می‌شود.

یکی از 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس 15 ساله در عملیات بدر و شهید دیگر 24 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 به شهادت رسیدند.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این 2 شهید گمنام فردا از مقابل حرم شهدای گمنام شهرک دانشگاه به سمت دانشگاه امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار