خاکسپاری یک شهید گمنام در کرمانشاه

پیکر یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس بر روی دستان مردم شهید پرور استان کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۲۲۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ - 01March 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، پیکر یکی از شهدای گمنام ۸ سال دفاع مقدس که طی روزهای اخیر و توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و به آغوش وطن بازگشت امروز چهارشنبه بر روی دستان مردم شهید پرور استان کرمانشاه تشییع شد.

آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه، سرهنگ محمدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، حجت الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، همتی مشاور استاندار کرمانشاه در امور ایثارگران، امیر آریانفر فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور، عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، سردار امان الهی فرمانده انتظامی استان از جمله حاضرین در این مراسم بودند. هم چنین در این مراسم با شکوه جمعی از روحانیون، مردم و مسئولان استان حضور داشتند.

این شهید بزرگوار یکی از ۴ شهید گمنام تازه تفحص شده است که در استان کرمانشاه تشییع می شود.

این شهید والا مقام که در زمان شهادت ۱۶ سال داشته است در منطقه عملیاتی ام الرصاص و عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت نائل شده و هم اکنون پس از تشییع در قرارگاه منطقه ای غرب نجف تشییع و در محل این قرارگاه به خاک سپرده شد.

نماز میت بر پیکر این شهید بزرگوار به امامت آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان اقامه شد.

لازم به ذکر است، شامگاه گذشته طی مراسمی تحت عنوان «شبی با شهدا» مردم استان کرمانشاه با پیکر این شهیدان بزرگوار وداع کردند.

پیکر ۳ شهید دیگر نیز امشب میهمان مردم شهرستان مرزی قصرشیرین بوده و فردا پس از تشییع در محل پارک شاهد این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار