مصادف با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛

تولیت آستان قدس رضوی و شیخ حسین انصاریان مهمان «کوی محبت» می‌شوند

ویژه برنامه کوی محبت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور تولیت آستان قدس رضوی و شیخ حسین انصاریان از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۲۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ - 01March 2017
تولیت آستان قدس رضوی و شیخ حسین انصاریان مهمان «کوی محبت» می‌شوندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، ویژه برنامه کوی محبت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور سید ابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی و شیخ حسین انصاریان از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
 
این برنامه چهارشنبه ساعت19:30 با حضور سید ابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی از مشهد مقدس و پنج شنبه با حضور شیخ حسین انصاریان در دو نوبت؛ ساعت 12:30 و 19:30 از نجف اشرف پخش خواهد شد. همچنین این برنامه طبق روال همیشه جمعه ساعت 17:30 همراه مخاطبان خود است.

مداحی و مرثیه خوانی حاج احمد واعظی و حاج حمید بهاری در غم غربت فاطمه الزهرا (س) از دیگر بخش های این برنامه است.

در کنار بخش های یاد شده، «کوی محبت» برای بینندگان این برنامه گزارشی از مواجهه یک مادر با فرزند شهیدش پس از 28 سال در معراج شهدا و تشییع نمادین پیکر این شهید گرانقدر و گزارشی از خانواده های مدافع حرم را مصادف با ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام تدارک دیده است.

برنامه «کوی محبت» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی که به صورت ثابت جمعه هر هفته ساعت 17:30 در جدول پخش شبکه دو قرار دارد.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار