«بذرپاش» با حضور در بیت شهدای مدافع حرم:

تشکیل نهضت کار و کارآمدی در مدیریت کشور ادامه راه شهداست

معاون رئیس‌جمهور سابق گفت: برخی می‌خواهند در مقابل نهضت کارآمدی، نهضت فرافکنی راه بیاندازند.
کد خبر: ۲۳۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶ - 01March 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «مهرداد بذرپاش»، معاون رئیس‌جمهور سابق در ادامه سفر یک روزه خود به قم با «آیت‌الله شهرستانی»، نماینده «آیت‌الله سیستانی» در ایران دیدار و گفتگو کرد.

بذرپاش  در این دیدار توضیحاتی درباره افزایش نگرانی‌های مردمی از وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم ارائه کرد.

نماینده آیت‌الله سیستانی نیز خواستار اهتمام  تمام مسئولان به  دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی مردم  شد.

بذرپاش در ادامه سفر خود به قم، با حضور در بیت شهیدان سیدمهدی حسینی و مهدی صابری از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون با خانواده آنها دیدار کرد.

وی در دیدار با پدر شهید صابری، گفت: شهدای مدافع حرم از مظلوم‌ترین شهدا هستند و در بین شهدای حرم  نیز شهدای فاطمیون از مظلومیت بیشتری برخوردار  هستند. شهدای فاطمیون از مظلوم‌ترین شهدای تاریخ هستند که در غربت به شهادت رسیدند.

بذرپاش با تأکید بر اینکه  مدعیان وطن‌پرستی باید وطن‌پرستی را از شهدای مدافع حرم بیاموزند، تاکید کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با  تشکیل نهضت کار و کارآمدی ممکن است و  برخی می‌خواهند در مقابل نهضت کارآمدی، نهضت فرافکنی راه بیاندازند.

معاون رئیس‌جمهور سابق با بیان اینکه  مسیر انقلاب در امتداد حرکت انبیاء، معصومان به ملت ما رسیده و شهدا سند ماندگاری ملت ایران هستند، گفت: برای  اینکه ما شرمنده شهدا نشویم، باید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را با مدیریتی کارآمد رفع کنیم و نگرانی‌های اقتصادی را رفع کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار