ذوالقدر در مراسم تشییع شهدا در منطقه 19 تهران:

امنیت امروز ایران حاصل ایثار و فداکاری شهداست

معاون راهبردی قوه قضائیه با بیان اینکه امنیت امروز ایران حاصل ایثار و فداکاری شهداست، گفت: همانطور که جنگ تحمیلی با مذاکره پایان نیافت، این حرف نیز غلط است که برجام سایه جنگ را از سر این کشور دور کرد.
کد خبر: ۲۳۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ - 02March 2017
امنیت امروز ایران حاصل ایثار و فداکاری شهداستبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «محمد باقر ذوالقدر» معاون راهبردی قوه قضاییه در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام در بوستان 22 بهمن منطقه 19 تهران ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) نخستین شهید اهل بیت(ع) پیامبر بود و شهدای دفاع مقدس با تاسی از ائمه معصومین و شهدای کربلای، باعث بقای نهضت انقلاب اسلامی شدند.
 
وی ادامه داد: فرماندهان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس با توکل به خدا و روحیه ایثار در مقابل دشمنان ایستادند و به فرموده رهبر معظم انقلاب، شهدا همچون ستارگان راه را به نسل‌های بعد نشان دادند. ایثار، فداکاری و شهادت طلبی این شهدا باعث ایجاد امنیت در کشور شده است به طوری که اکنون ایران جزیره‌ای امن و ثبات در منطقه است.
 
ذوالقدر خاطرنشان کرد: شهدا با ایثار و فداکاری و نه با برجام و مذاکره، امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند. سخنان برخی در این مورد که برجام باعث امنیت شده است، به قدری گزاف و مسخره است که همانند این است که بگوییم جنگ تحمیلی با مذاکره به پایان رسید.

وی در پایان عنوان کرد: کشور ما در امر دانش و فناوری نیز با روحیه بسیجی به پیروزی‌هایی دست یافته است. دشمن برای توقف رشد هسته‌ای، دانشمندان ما را به شهادت رساند اما شاهد بودیم که پس از شهادت این عزیزان، دانشجویان بسیاری با روحیه بسیجی اقدام به تغییر رشته تحصیلی خود به فیزیکی هسته‌ای کردند تا نشان بدهند راه شهدا ادامه دارد و از مرگ هراسی ندارند.
 
انتهای پیام/131 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار