سردار محمود باقرزاده:

نام شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهدای گمنام، در لشکر فاطمیون نوشته شد

سردار محمود باقرزاده گفت: اگر جمعی در خارج از مرزها از حیثیت اسلام دفاع می کنند و با نام مدافعین حرم سرنوشت تاریخ را تغییر دادند ما هم در داخل کشور با حضورمان در تشییع شهدا می گوئیم که حامی شهدا و خط فاطمی هستیم.
کد خبر: ۲۳۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ - 02March 2017
نام شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهدای گمنام، در لشکر فاطمیون نوشته شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) حضرت زهرا(س) مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام عملیات های خیبر و والفجر(ایذایی) در خلیل آباد برگزار شد.

در این مراسم که اقشار مختلف مردم حضور داشتند جانباز روشندل سردار محمود باقرزاده از پیشکسوتان دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زینب(س) در مجلس یزید فرمودند برادرم حسین تاریخ را به دنبال خود خواهد کشاند و تشییع امروز شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) موید این کلام است.
 
وی ادامه داد: امروز شما مردم خلیل آباد با حضورتان در تشییع این شهدا ثابت کردید که لحظه لحظه زندگیتان به یاد شهدا بودید و این شهدای والامقام هم امروز ما را جزو لشکر فاطمیون قرار دادند و نام ما را در این لشکر ثبت و ضبط کردند. شما مردم قدرشناس خلیل آباد شانه هایتان را زیر تابوت شهدا بردید تا مسئولیتی را که شهدا عهده دارش بودند را بر دوش بکشید و این حقیقت را بیان می کنید که اگر جمعی در خارج از مرزها از حیثیت اسلام دفاع می کنند و با نام مدافعین حرم سرنوشت تاریخ را تغییر دادند ما هم در داخل کشور با حضورمان در تشییع شهدا می گوئیم که حامی شهدا و خط فاطمی هستیم.

باقرزاده در ادامه با اشاره به ضرورت پیاده سازی سبک و سیره شهدا در زندگی های فردی و اجتماعی خاطر نشان کرد: ما باید سبک زندگی خودمان را با سبک زندگی شهدا تطبیق بدهیم و سیره شهدا را باید الگوی زندگی خود قرار دهیم.

این پیشکسوت دفاع مقدس تصریح کرد: خصوصیاتی همچون بندگی خداوند، گذشتن از خود، داشتن صداقت و اخلاص و شناخت حقیقت و نهادینه کردن آن، در جامعه در وجود شهدا تبلور داشت.
 
باقرزاده ابراز داشت: اگر ما امروز توانستیم همانند شهدا از ناممان بگذریم ما هم عاشق و محبوب می شویم و خداوند ما را برای خود انتخاب می کند.
وی در پایان با اشاره به اینکه دشمن قادر به رویارویی با ملت ایران نیست یادآور شد: تکیه بر توان داخلی این قدرت را به ما می دهد که اگر روزی تمام دنیای استکبار خواست مقابل ایران اسلامی بایستد مردم کشورمان با تمام توان در مقابل او صف آرایی خواهد کرد و استکبار قادر نخواهد بود خدشه ای به هویت و فرهنگ حسینی و مهدوی وارد کند.
 
در پایان با ذکر مصیبت حضرت زهرا (س) و توسط مادران شهید حلاج و کریمیان پیکر مطهر دو شهید گمنام در بوستان خلیل آباد آرام گرفتند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار