همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شد؛

خاکسپاری شهید بی نشان عملیات بدر در «پردیسان» قم

پیکر پاک یک شهید گمنام دفاع مقدس، ظهر امروز پنج‌شنبه (۱۲ اسفند) مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور خیل مشتاقان فرهنگ ایثار و شهادت در «پردیسان» قم تشییع و خاکسپاری شد.
کد خبر: ۲۳۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ - 02March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، مراسم تشییع شهید بی نشان تفحص شده در منطقه عملیاتی «بدر»، با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، شهردار منطقه 8، فرمانده ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع) و مسئولانی از نیروی انتظامی و دیگر مسئولان، طلاب و روحانیون، بسیجیان، خانواده های معظم شهدا و سایر مردم ولایتمدار «پردیسان»، پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه (۱۲ اسفند) مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از مزار مطهر شهید «محمدعلی مبارک» آغاز و با سیل جمعیت علاقمندی که شعارهای انقلابی و دشمن ستیز در حمایت از آرمان های شهدا و رهنمودهای ولایت سر می دادند، به سمت محل تدفین در بوستان «نخبگان» منطقه هزاره هشتم پردیسان ادامه یافت.

حجت الاسلام والمسلمین صمصام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان در ابتدای این مراسم، طی سخنانی، مقام و عظمت و آرمان های شهدا و تاثیرگذاری آنان در جامعه و نیز مسئولیت مردم و مسئولان در قبال خون مطهر شهیدان را یادآور شد و از تلاش های دست اندرکاران مراسم تشییع و خاکسپاری تقدیر کرد.

سفره تزئین شده دامادی برای این شهید گمنام 20 ساله، اجرای برنامه توسط گروه موزیک سپاه، ذبح قربانی، استقبال توسط گروه 20 نفره از دختران دانش آموز دبستانی که با شاخه های گل به استقبال شهید آمده بودند و اجرای سرود مدافعان حرم توسط دانش آموزان، اهتزاز پرچم های عزای فاطمی و پرچم های سه رنگ، طنین نوای نوحه مدافعان حرم و قرائت زیارت عاشورا از جلوه های باشکوه این مراسم بود.

قبلا یک شهید گمنام دیگر نیز در پردیسان خاکسپاری شده بود اما پس از مدتی، هویت این شهید بزرگوار به نام «شهید محمدعلی مبارک» احراز شد.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار