پیکر مادر سردار شهید «علی اصغر کریمی نودهی» در نکا آرام گرفت

پیکر مادر شهید «علی اصغر کریمی نودهی» در روز پنج شنبه در کنار فرزند شهیدش در گلزار شهدای روستای حلمسر آرام گرفت.
کد خبر: ۲۳۰۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹ - 05July 2014

پیکر مادر سردار شهید «علی اصغر کریمی نودهی» در نکا آرام گرفت

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، «سیده زهرا حسینی نودهی» مادر مکرمه روحانی مبارز سردار شهید «علی اصغر کریمی نودهی» در سن 83 سالگی به دیدار فرزندش شتافت.

مرحومه حسینی به دلیل بیماری آخرین ماههای عمر خویش را در بیمارستان و سپس در منزل بستری بود، که در روز پنج شنبه با تشییع جنازه باشکوه مردم قدرشناس در کنار فرزند شهیدش در گلزار شهدای روستای حلمسر آرام گرفت.

از دامن این بانوی پاک چهار پسر متدین، انقلابی و عاشق ولایت تحویل جامعه شد که شاخص ترین آن را می توان به روحانی شهید، فرمانده گردان ثارالله از لشکر پنجم نصر خراسان سردار «علی اصغر کریمی نودهی»  نام برد.

مرحومه خانم حسینی مدت هفده سال چشم انتظار فرزند شهیدش ماند تا اینکه در سال ۱۳۸۰ پیکرش را گروه تفحص در ارتفاعات پنج وین شناسایی کرده و تحویل مادرش دادند.

روحانی مبارز سردار شهید «علی اصغر کریمی نودهی» در روستای نوده از توابع نکا به دنیا آمد. در سال 1357 به عضویت سپاه درآمد. وی در عملیات والفجر یک مجروح و در عملیات والفجر چهار فرماندهی گردان را بر عهده داشت. در سال 1361 به عنوان فرمانده گردان ثار الله در تیپ جواد الائمه مشغول به خدمت شد. سرانجام در تاریخ 29/8/1369 در غرب کور در منطقه پنجوین عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر پاک و مطهر این شهید یازده سال بعد به آغوش خانواده اش در نکا بازگشت.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یاسر معافی
|
-
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
0
0
با سلام و عرض تسلیت
تشکر از لطف شما.تا آنجایی که بنده اطلاع دارم و شنیدم مادر شهید کریمی از مادران نمونه و خوش اخلاق روستا بوده و در یک کلمه میتوان گفت ایشان خیلی مظلوم و رئوف بودند.
سال شهادت شهید کریمی سال1362 میباشد لطفا اصلاح کنید. با تشکر.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار