حضور پیکرهای مطهر پنج شهید بی نشان قم در 50 محفل عزاداری ایام فاطمیه

حضور پیکرهای مطهر پنج شهید بی نشان 8 سال دفاع مقدس در بیش از 50 محفل عزاداری ایام فاطمیه در قم شور و حال ویژه ای به این ایام بخشید.
کد خبر: ۲۳۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ - 03March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، عصر روز سه شنبه همزمان با ورود پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام دفاع مقدس به قم و استقرار در محل معراج شهدا، درخواست های فراوانی برای حضور شهدا در محافل عزاداری ایام فاطمیه مطرح شد و به دنبال آن، عطر وجود شهدا شمیم روح افزای مراسم ایام فاطمیه را دلنشین تر کرد.

محافل و مراسم معنوی همچون دعای توسل و کمیل مسجد مقدس جمکران، مراسم عزاداری حرم مطهر حضرت معصومه(س)، هیئت رزمندگان اسلام، مدارس و یادواره های دانش آموزی، محافل دانشجویی و بیش از 50 محفل و مراسم عزاداری ام ابیها(س)، شاهد مراسم وداع با حضور شهدای بی نشان و گمنامی بود که بیش از 30 سال در بیابان ها مونسی به جز حضرت زهرا(س) نداشته اند.

مراسم متمرکز تشییع شهدا روز پنجشنبه 12 اسفند در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد؛ دو شهید بی نشان مربوط به رزمنده 22 ساله در عملیات ایذایی در منطقه فاو- والفجر 8 - و نیز رزمنده 25 ساله در منطقه عملیاتی کربلای 4، جزیره ام الرصاص، در شهر جعفریه خاکسپاری شدند.

شهید گمنام خاکسپاری شده در شهر پردیسان نیز رزمنده ای 20 ساله مربوط به عملیات بدر بود و همچنین دو شهید بزرگواری که در قرار است در دانشگاه حضرت معصومه(س) تدفین شوند، 19 ساله و 17 ساله مربوط به عملیات والفجر 4 در پنجوین-غرب مریوان- و عملیات بدر درشرق دجله در سال 63 می باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها