معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا خواستار شد

افزایش صندوق امانات بانک‌ها/ این صندوق‌ها در کاهش آمار سرقت از منزل تاثیرگذار است

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: برای کاهش سرقت از منزل باید بانک‌ها صندوق امانات خود را برای نگهداری از طلاجات و وجوه نقد مردم گسترش دهند.
کد خبر: ۲۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲ - 05July 2014

افزایش صندوق امانات بانک‌ها/ این صندوق‌ها در کاهش آمار سرقت از منزل تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "علی غیاثوند" معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی در گفتوگویی با اشاره به اینکه بسیاری از سرقتها شامل سرقت طلاجات و وجوه نقد است، افزود: مردم باید وجوه نقد و طلاجات زیاد خود را به بانکها بسپارند که به این منظور باید تعداد صندوق امانات توسعه یابد تا همه شهروندان بتوانند از این امکان استفاده کنند.

وی ادامه داد: بهمنظور گسترش این صندوقها، جلساتی با بانکها برگزار شده تا بانکها شرایطی ایجاد کنند تا شهروندان بتوانند اموال خود را به آنها بسپارند.
 
غیاثوند اضافه کرد: اگر می گوییم مردم طلاجات خود را داخل منزل نگهداری نکنند باید راهی پیدا کنیم تا اموالشان را با خیالی راحت در جایی امن نگهداری کنند، بهترین راه این است که بانک ها و موسساتی که مجاز به این کار هستند، صندوق اماناتی تشکیل دهند.
 
وی تصریح کرد:البته اینگونه صندوقها وجود دارد اما تعداد آن محدود است و همه شهروندان نمی توانند استفاده کنند، باید به گونهای باشد که برای همه شهروندان مقرون به صرفه باشد و با خیالی راحت اموال خود را به آن صندوق بسپارند و به موقع نیز برداشت کنند.
 
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی با بیان اینکه وجود چنین صندوقهایی در کاهش آمار سرقت از منزل تاثیرگذار است، گفت: باید اینگونه صندوقها ایجاد شود تا به اطلاع رسانی و بالا بردن سطح آگاهی مردم در این زمینه بپردازیم.
 
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی در پایان گفت: بر این اساس تا زمانی که زیرساختهای آن فراهم نشود نیازی نیست تا مردم را به این سو سوق دهیم، زیرا شرایط تاسیس این صندوق ها مشکل است؛ چرا که این صندوقها از نظر حفاظتی باید شرایط لازم را داشته باشند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار