راه سعادت ملت ایران از مسیر جهاد و شهادت عبور می‌کند

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه راه سعادت ما بواسطه وجود دشمنان بزرگ از مسیر جهاد و شهادت عبور می کند، گفت:حضور مردم در این مراسم ها به دشمنان نشان می‌دهد مردم بر پیمانشان نسبت به شهدا، مقاومت و ایستادگی پایبند هستند.
کد خبر: ۲۳۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ - 03March 2017

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید محمد سعید محققی در خصوص بازگشت پیکر شهدا و پیام آنها برای جامعه اظهار کرد: بازگشت پیکر مطهر شهدا از جبهه های مقاومت و دوران دفاع مقدس نشان می‌دهد شهادت یک جریان توقف ناپذیر بوده و بخشی از فرهنگ کشور ما است.

سردار سلامی  در ادامه با بیان اینکه راه سعادت ما بواسطه وجود دشمنان بزرگ از مسیر جهاد و شهادت عبور می کند، اظهار کرد: حضور شهدا در میان  جامعه یادآور آن است که امنیت،عزت، اقدار،افتخار و  پیشرفت امروز ما همه مدیون خون شهدا است و ما باید تا آخر مسیر تحقق آرمان های بلند شهدا را دنبال کنیم و به ارزش های انقلاب اسلامی وفادار باشیم.

وی افزود:  تجلیل و تکریم با عظمت مردم از شهدا نشان دهنده جایگاه والای شهیدان در میان جامعه و در احساس و ایمان و باور ما است و این موضوع تاثیرات عمیقی بر روی نسل جوان گذاشته و فرهنگ شهادت و جهاد را به آنان منتقل می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه در خصوص پیام حضور مردم در اینگونه مراسم‌ها برای دشمن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضور مردم در این مراسم ها به دشمنان نشان میدهد مردم بر پیمانشان نسبت به شهدا، مقاومت، ایستادگی و ثبات قدم پایبند هستند و این ملت همان ملت سالهای اول انقلاب هستند و هیچ تغییری نکرده اند بلکه آگاه تر و با بصیرت تر شده اند.

 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها