بازیگر «ارمغان تاریکی» به «نفس» پیوست

سودابه بیضایی به سریال جدید جلیل سامان پیوست.
کد خبر: ۲۳۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ - 04March 2017
بازیگر «ارمغان تاریکی» به «نفس» پیوستبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، پیش از این اعلام شده بود برخی شخصیت هایی که مخاطبانِ آثارِ این کارگردان آنها را در ساخته‌های قبلی او همچون «ارمغان تاریکی» و «پروانه» شناخته‌اند، در «نفس» نیز حضور دارند. از جمله شخصیت سیدحسن؛ روحانی که ایفای نقش او را هدایت هاشمی در «پروانه» برعهده داشت، با همین کاراکتر در سریال «نفس» حضور دارد.

سودابه بیضایی نیز برای ایفای نقش مهری در «ارمغان تاریکی» در سومین جشنواره بین المللی جام جم موفق به دریافت سرو زرین در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده بود و اکنون در «نفس» مقابل دوربین رفته است.

آخرین لوکیشن «نفس» روستایی در رامسر بود و قربان نجفی و معصومه قاسمی پور بازیگران جدیدی بودند که در شمال کشور مقابل دوربین رفتند.

داستان این سریال درباره جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی اش فاش می شود.. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده ای را پشت سرمی گذارد.

مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، احسان امانی، شهاب شادابی، هادی عامل هاشمی، پژمان جمشیدی با معرفی ساناز سعیدی و با حضور فاطمه گودرزی، هدایت هاشمی، داریوش فرهنگ، معصومه قاسمی پور، رامین راستاد، قربان نجفی بازیگران اصلی این سریال هستند.

«نفس» تولید گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما سومین سریال از سه گانه «جلیل سامان» است که به همت رضا نصیری نیا مجری طرح، ماه های آخر تصویربرداری را پشت سر می گذارد.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار