سردار ذوالقدر خبر داد؛

برگزاری اردوی آمادگی دفاعی ویژه 43 هزار دانش‌آموز تهران بزرگ

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ از برگزاری اردوی عملی درس آمادگی دفاعی ویژه 43 هزار دانش‌آموز پسر مدارس تهران بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ - 04March 2017
برگزاری اردوی آمادگی دفاعی ویژه 43 هزار دانش آموز تهران بزرگبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «احمد ذوالقدر» جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در حاشیه افتتاح اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دانش آموزان پسر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در سطح تهران بزرگ شاهد افتتاح اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دانش آموزان پسر هستیم، که در این برنامه تعداد 43 هزار دانش آموز شرکت دارند.
 
وی افزود: در این اردوی یک روزه دانش آموزان با سلاح، تجهیزات، تاکتیک‌های مختلف به همراه حضور در میدان تیر و نحوه تیراندازی به اهداف تعیین شده را فرا می‌گیرند، البته دانش آموزان دختر نیز همین برنامه‌ها را در مدارس‌شان به استثناء حضور در میدان تیر و تیراندازی به سوی اهداف را فرا می‌گیرند.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: برگزاری چنین آموزش‌هایی نشان می‌دهد که همه مردان و زنان کشورمان و در هر پست و جایگاهی از دانش آموز تا مدیر برای دفاع از کشورشان آماده هستند و در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی همچنین در مراسم افتتاح این اردو که در تیپ امنیتی آل محمد(ص) برگزار شد با اشاره به اینکه در دوره‌های گذشته جوانانی با سن شما مقابل استکبار جهانی ایستادند و با ایثارگری اجازه نفوذ دشمن به کشور را ندادند، اظهار داشت: دانش آموزان با فراگیری مقدمات آمادگی دفاعی آماده مقابله با استکبار می‌شوند چرا که در دوران دفاع مقدس نیز بسیاری از دانش آموزان در دفاع از کشورشان حضور یافتند و حتی در این رابطه 36 هزار شهید نیز تقدیم کردند.

سردار ذوالقدر با بیان اینکه براساس قانون زنان و مردان باید نحوه دفاع از کشور را بیاموزند، افزود: جوانان ما باید بدانند که کارشان از دوران دفاع مقدس سخت‌تر است چرا که جنگ امروز وارد فاز جدیدی شده است. به عبارت دیگر دشمنی دشمنان با مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده است، لذا می‌بایست با اقداماتی که انجام می‌دهیم از گسترش و نفوذ تهاجم فرهنگی جلوگیری کنیم.

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به اینکه دانش آموزان امروز آینده سازان فردا هستند که به همین خاطر می‌بایست از هم اکنون مقابل حیله‌ها و برنامه‌های مختلف دشمنان ایستادگی کرد و نقشه‌های آنان را خنثی سازد، گفت: در حال حاضر جوانان ما با تاثیرپذیری از دفاع مقدس در سوریه و عراق حاضر می‌شوند و از اسلام دفاع می‌کنند و به گفته همگان اگر حمایت‌های ایران از جبهه مقاومت نبود امروز عراق و سوریه به طور کامل به دست تروریست‌های تکفیری می‌افتاد.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار