رحماندوست در گفت‌وگو با دفاع مقدس خواستار شد

ارئه تسهیلات برای سربازان دارای همسر و فرزند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان تسهیلاتی را برای سربازانی که دارای همسر و فرزند هستند، در نظر بگیرند.
کد خبر: ۲۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷ - 05July 2014

ارئه تسهیلات برای سربازان دارای همسر و فرزند

«مجتبی رحماندوست» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص اقدامات مجلس برای اجرایی شدن سیاستهای جمعیت اظهار کرد: نخستین کاری که مجلس در این زمینه انجام داد برداشتن قوانین عدم تکثیر نسل و قوانین ممنوع بودن ۲ فرزند بیشتر است. قبل از این به خانوادههایی که ۲ فرزند بیشتر داشتند تسهیلاتی داده نمیشد.

وی افزود: در کمیسیون بهداشت و درمان عوامل تشویق کننده نسبت به افزایش نسل مورد بررسی قرار گرفته است و اخیرا بسته پیشنهادی برای تصویب به مجلس ارائه شده است.

رحماندوست ادامه داد: البته رأی دادن به بسته پیشنهادی، رأی به کلیات همه بندهای آن نیست، بلکه پس از اینکه بسته پیشنهادی مورد پذیرش قرار گرفت، مجدداً نمایندگان مجلس بر روی تکتک بندها اظهار نظر میکنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: همانطور که در نیروهای مسلح روال بر این است که اگر سربازی کار مثبتی انجام داد برای او تشویقی در نظر بگیرند، مسئولان میتوانند برای هر سربازی که دارای همسر یا فرزند باشد تسهیلات خاصی در نظر بگیرند که این خود یکی از راههای تشویق جوانان به امر ازدواج و اجرایی شدن سیاستهای جمعیت است.

نظر شما
پربیننده ها