بازدید معاون رئیس جمهوری از ستاد دیه کشور

«مولاوردی» روز (شنبه) از ستاد مردمی رسیدگی به امور و کمک به زندانیان دیه بازدید کرد.
کد خبر: ۲۳۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸ - 04March 2017
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، «شهیندخت مولاوردی»، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در خصوص فرهنگ‌سازی عمومی برای کمک به آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد گفت: حمایت از خانواده‌های زندانیان و توانمند‌سازی آنان و کمک به آزادی زنان زندانی غیرعمد از دغدغه‌های این معاونت است.

مولاوردی با اشاره به برنامه معاونت امورزنان و خانواده ریاست جمهوری برای حمایت از زنان سرپرست خانوار زندانیان جرائم غیر عمد افزود: در یک سال گذشته طبق تفاهم نامه ای با انجمن حمایت ازخانواده های زندانیان تلاش کردیم تا با بررسی وضعیت خانواده های زندانیان حمایت و توانمند سازی اقدام لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق تفاهم نامه آتی با ستاد دیه کشور تمرکز و برنامه ریزی برای کمک به آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد و بازگشت آنها به کانون خانواده هایشان در همکاری مشترک و هم افزایی مناسب صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ حمایت از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: مردم ثابت کرده اند که همواره در کمک به امور خیر پیشگام هستند و مسئولان نیز می توانند در همراهی با مردم به تقویت فرهنگ بخشش و ایثار کمک کنند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تصریح کرد: پیشنهاد می کنم تا در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر و بهار طبیعت برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد قدم برداریم و در این حرکت معاونت امور زنان و خانواده پیشقدم خواهد شد.

در این دیدار سعدالله جولایی رئیس ستاد دیه کشور با اشاره به نقش این ستاد درترویج فرهنگ بخشش و حمایت از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: به دلایل عدیده امروزه افرادی در زندانها هستند که مستحق چنین شرایطی نیست و این مسئولیت همه ما به عنوان خادمان ملت است که برای آزادی این افراد و بازگشت آنها به کانون خانواده و جامعه تلاش کنیم.

وی ادامه داد: اهتمام مسئولان در این مسیر موجب می شود تا برای فرهنگ سازی و اعتماد عمومی برای حمایت از آزادی زندانیان جرائم غیرعمد قدم های موثری برداشته شود.
در این بازدید گزارشی از وضعیت زنان زندانی بنابر تفکیک شرایط و جرائم موضوعی و مشکلات آنها ارایه شد.

نظر شما
پربیننده ها