من انقلابی‌ام-11/ سردار غیب پرور در جمع خادمان شهدا:

خادمان راهیان نور سفیران شهدا هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سیره زندگی و وصیت‌نامه‌های شهدا را مهمترین الگوهای تربیتی دانست و گفت: خادمان راهیان نور سفیران شهدا هستند.
کد خبر: ۲۳۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ - 05March 2017
لزوم رعایت نظم انقلابی خادمین شهدا در دیدار با رهبر انقلاببه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، گردهمایی دست اندرکاران و خادمان شهدای راهیان نور صبح امروز با حضور سردار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد.

سردار غیب پرور در این مراسم با بیان اینکه خادمان شهدا مفتخر به خدمت به راهیان نور هستند، اظهار داشت: خادمان راهیان نور سفیران شهدا هستند. خادمان شهدا فردا در یک روز افتخارآفرین به محضر رهبر انقلاب مشرف می‌شوند. نظم انقلابی تقاضای ما از خادمین شهداست و انسان در اوج احساسات باید منظم عمل کند.

وی با اشاره به تاکیدات سردار کارگر، رئیس ستاد مرکزی راهیان نور برای حفظ نظم انقلابی در دیدار با مقام معظم رهبری، گفت: رعایت نظم در این محفل نقطه آغازی برای شرفیابی مداوم به محضر رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بین واقعه و حادثه تفاوت است. واقعه عبارت از موضوعی است که ماندگاری دارد. واقعه عاشورا، بعثت پیامبر، هشت سال دفاع مقدس برخلاف برخی اتفاقات که حادثه هستند ماندگار و مانا هستند. شهیدان ما ثمره یک واقعه بزرگ برای دفاع از مکتب، باور و دینشان هستند. این واقعه یک روز و یک سال نبود بلکه هشت سال طول کشید.

سردار غیب پرور گفت: این واقعه یک شکل و بنا دارد. هم جغرافیا و هم زمان دفاع مقدس اهمیت دارد، اما متن قضیه اهمیت ویژه‌ای دارد. کربلای امام حسین(ع) تا قیامت ماندگار شد؛ در حالی که شکل کار محدود است. دفاع مقدس نیز چنین است چون متن کار سرشار از عشق و فداکاری است. آنچه در دفاع مقدس نمایش داده شد غیر از عاشورای امام حسین(ع) نمونه ی دیگری ندارد.

وی تصریح کرد: عملیات بدر تنها عملیاتی بود که دیدم رزمندگان از کثرت ازدحام به همدیگر برخورد می کردند. این جبهه سراسر پر از عشق و فداکاری بود. توصیف جنگ و نقش تربیتی نسبت به جوانان دو وظیفه خادمان شهدا در راهیان نور است. آمریکا و استکبار می‌خواستند نامی از دین و مکتب دینی نباشد. جوانان مکتبی ما از سراسر کشور حرکت کردند و دفاع از اسلام و مکتب را شکل دادند.

رئیس سازمان بسیج عنوان کرد: مهمترین درس تربیتی دفاع مقدس برای کسانی که جنگ را ندیده اند گفتن روش مبارزه نسل گذشته است. کسانی که تیر و ترکش خوردند اما در آخرین لحظات ذکر «یامهدی»، «یازهرا» و «یاحسین» بر لب داشتند.

سردار غیب پرور بیان کرد: چه کسی باور می‌کند شلمچه قدمگاه حضرت مهدی (عج) و حضرت زهرا (س) باشد. خدا می‌داند شلمچه قدمگاه حضرت مهدی (عج) است. جای‌جای یادمان‌های راهیان نور قدم‌گاه ائمه (ع) و مقدس است. مهمترین الگوی تربیتی سیره، زندگی و وصیت نامه‌های شهداست.

وی گفت: ان‌شاءالله که در ایام عید امسال و در طول سال بتوانیم سفیران خوبی برای شهیدان باشیم.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار