وضعیت جسمانی «احمد عزیزی» بعد از عمل جراحی رو به وخامت گذاشت

خواهر احمد عزیزی، شاعر کشورمان گفت: حال برادرم خوب نیست و تا ساعتی دیگر برای دومین بار ظرف 48 ساعت اخیر زیر تیغ جراحی می‌رود.
کد خبر: ۲۳۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ - 05March 2017
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «زینب عزیزی» خواهر «احمد عزیزی» شاعر آیینی کشورمان درباره وضع جسمانی  اظهار داشت: تا چند روز پیش حال احمد بسیار خوب بود اما ساعت 10 صبح روز جمعه (13 اسفندماه) با من تماس گرفتند و گفتند که وضعیت مناسبی ندارد. به نظر می‌رسید که این تغییر وضعیت به دلیل تغییر خوراک باشد اما ساعت 23 حالش به‌شدت بد شد و طبق تشخیص پزشکان آماده جراحی شد.
 
وی ادامه داد: تشخیص پزشکان عدم خون‌رسانی به روده بود به‌همین دلیل از ساعت یک تا پنج بامداد عمل جراحی‌اش طول کشید و بعد از این عمل سنگین نیز پزشکان شکم را باز گذاشتند تا با بهتر شدن وضعیتش مجدداً تحت عمل جراحی قرار گیرد.
 
خواهر احمد عزیزی درباره دومین عمل جراحی این شاعر کشورمان گفت: در حال حاضر منتظر هستیم و به احتمال زیاد تا پیش از ساعت 12 ظهر احمد مجدداً زیر تیغ جراحان خواهد رفت؛ به همین دلیل از همه مردم ایران می‌خواهم که برای بهبود حال احمد دعا کنند.

احمد عزیزی چهارم دی 1337 در سرپل‌ذهاب در استان کرمانشاه به دنیا آمد. در کودکی با عشایر سیاه چادرنشین حشر و نشر فراوان داشت و قبل از رفتن به دبستان، خواندن و نوشتن را بدون داشتن معلم و تنها از روی کنجکاوی و تأمل و دقت از نوشته‌های روی تابلوها و اسامی خیابان‌ها به خوبی فرا گرفت.
 
«کفش‌های مکاشفه» 1367، «شرجی آواز» 1368، «خاب‌نامه و باغ تناسخ» 1371، «ترجمه زخم» 1370، «باران پروانه» 1371، «رودخانه رؤیا» 1371، «ملکوت تکلم»، «سیل گل سرخ» 1352 از جمله آثار احمد عزیزی است. این شاعر و مداح اهل بیت(ع) از 15 اسفندماه سال 86 به دلیل کاهش سطح هوشیاری ناشی از تشنج، بیماری قلبی و کلیوی به کما رفت و از همان زمان تاکنون در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار دارد.
 
انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار