حجت الاسلام و المسلمین بهشتی پور خبر داد؛

تخلفات در نیروی انتظامی کمتر از یک درصد است

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: به لطف خدا و حمایت فرماندهان، تخلفات در نیروی انتظامی کمتر از یک درصد است اما این میزان قابل قبول نبوده و باید کاهش یابد.
کد خبر: ۲۳۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ - 05March 2017
تخلفات در نیروی انتظامی کمتر از یک درصد استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «محمد هادی بهشتی پور» جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: نیروی انتظامی با توجه به خدماتی که به مردم می‌دهد بیشترین ارتباط را با آنان دارد.

وی با تاکید بر اخلاق مداری ماموران ناجا، عنوان کرد: پلیس باید با مجرمان نیز در عین حفظ اقتدار، مودبانه و در چارچوب قانون برخورد کنند؛ چراکه ما حق توهین به آنان را نداریم.

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا یادآور شد: مأموران انتظامی به واسطه ارتباط مستقیم با مردم، چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بهشتی پور در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه امام راحل(ره) در عصر جاهلیت نور اسلام را به جهانیان معرفی کرد، ادامه داد: امروز بسیاری از غیر مسلمانان جهان اهداف اسلام را قبول دارند و به اهل بیت عشق می روزند.

وی با بیان اینکه حیا یکی از مهمترین ارزش های جامعه اسلامی محسوب می شود، گفت: اگر حیا از جامعه گرفته شود فساد در جامعه گسترش پیدا می کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رابطه با نیروی انتظامی گفت: افتخارمان در ناجا این است که مشکلات مردم را مرتفع می کنیم.

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا ضمن تاکید بر بصیرت افزایی کارکنان در ناجا، گفت: با توجه به نزدیک شدن انتخابات باید بدون حمایت از شخص خاصی، راه امام(ره) را برای مردم و کارکنان مشخص کنیم؛ به لطف خدا و حمایت فرماندهان، تخلفات در نیروی انتظامی کمتر از یک درصد است اما این میزان قابل قبول نبوده و باید کاهش پیدا کند.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم حسینی» به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه معرفی و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین «حشمت الله پیر جلالی» رئیس پیشین این بخش تجلیل شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین پیر جلالی از این پس به عنوان مدیرکل ارزشیابی عقیدتی سیاسی ناجا فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار