«سردار فضلی» در گردهمایی دست‌اندرکاران و خادمان راهیان نور:

حرکت عظیم «راهیان نور» خواب را از چشمان دشمنان گرفته است

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه با اشاره به اهمیت این حرکت عظیم فرهنگی اظهار کرد: حرکت انقلابی و مردمی «راهیان نور» خواب را از چشمان دشمنان گرفته است.
کد خبر: ۲۳۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸ - 05March 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،  «سردار علی فضلی»، جانشین رئیس سازمان بسیج  مستضعفین و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه در گردهمایی دست اندرکاران و خادمان شهدای راهیان نور سراسر کشور که عصر امروز (یکشنبه 15 اسفندماه) در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد، خدمت به شهدا را  توفیقی دانست که نصیب مسئولان، دست‌اندرکاران و خادمان شهدا شده است و تصریح کرد: شهدای مدافعان حرم  از دست‌اندرکاران و یا از زائران راهیان نور بودند و نیاز است قدردان این عملیات بزرگ فرهنگی در کشور باشیم که این امر عظیم می‌تواند فرهنگ دفاع مقدس را در میان نسل‌های امروزی نهادینه‌سازی کند.

وی با اشاره به شور و اشتیاق خادمان و مسئولان راهیان نور برای دیدار با رهبرانقلاب گفت: در دیدار با خادمین شهدا در راهیان نور در تمامی زیارتگاه ها و اردوگاه ها، آنها تنها خواستار دیدار با امام خامنه ای بودند.
 
سردار فضلی کار برای شهدا به ویژه شهدایگمنام و تقویت اردوهای راهیان نور از جمله موارد مد نظر امام خامنه‌ای(مدظله) برشمرد و گفت:  بعد از عنایت خدا، راهبری، تبیین و فرمان امام خامنه ای باعث شد که راهیان نور روند رو به پیشرفت داشته باشد و به همین سبب است که حرکت انقلابی و مردمی راهیان نور خواب را از چشمان دشمنان گرفته است.


خدمت رسانی 200هزار نفر به زائران راهیان نور

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به خدمت رسانی 200هزار نفر در جریان راهیان نور از تمامی استانها و سازمان هایکشوری و لشکری به زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس،خاطر نشان کرد: امروز جریان راهیان نور به یک بلوغ رسیده است که روایتگران دفاع مقدس در کاروان های راهیان نور و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در این بلوغ، تاثیر به سزایی دارند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه  از رشد بالای اعزام های راهیان نور در سال 95 مانند سال های گذشته خبر داد و افزود: 90 درصد زائران راهیان نور برای بار اول است که به این مناطق سفر می کنند، که ما توانسته ایم با ایجاد شبکه حمل نقل جوان سیرایثار و ریل ترابر سبا قدم های مثبتی در حمل و نقل زوار مناطق عملیاتی برداریم.

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور افزود: در سال گذشته بیش از 5 میلیون و 300 هزار نفر از مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور بازدید کرده اند که شاهد رشد اعزام ها در نوروز 96 خواهیم بود.

سردار فضلی اظهار کرد: در سفرهای راهیان نور شاهد آن هستیم که شیعیان و عزیزان اهل سنت در کنار هم به این مناطق مشرف می شوند که این نشان از وحدتی است که در قالب کاروان های راهیان نور نمود پیدا کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار