در طرح ملی «نامه‌ای به یک شهید» صورت گرفت؛

نگارش 900 نامه از سوی دانش‌آموزان قمی به شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: دانش‌آموزان قمی از 64 مدرسه با نگارش 900 نامه در آستانه روز «شهید» در طرح ملی «نامه‌ای به یک شهید» شرکت کردند.
کد خبر: ۲۳۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ - 06March 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، «سید جواد هاشمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانش‌آموزان مقطع سوم دبستان تا پایه دوازدهم در طرح ملی «نامه نویسی به یک شهید» شرکت کردند تا این موضوع فرصتی شود که پیوندی میان نسل چهارم انقلاب با شهدا ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در آستانه روز بزرگداشت شهدا برگزار شد، ‌ادامه داد: در طرح مذکور 20 نامه به‌عنوان نامه برگزیده کشوری انتخاب شد که این نامه ها مربوط به 7 دانش‌آموز دبستانی و 13 دانش‌آموز دبیرستانی بودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با بیان اینکه دانش‌آموزان 64 مدرسه در این طرح شرکت کردند، افزود: داوری این مرحله با حضور 4 نفر از نخبگان شاهد و ایثارگر استان قم صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این نامه‌ها در موضوعات اخلاق و سبک زندگی شهدا، ‌انگیزه شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب کشور، ‌انتظار شهدا از دانش‌آموزان و وظایف دانش‌آموزان در قبال خانواده شهدا نوشته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار