مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

همایش وارثان کوثر و تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش وارثان کوثر و تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ - 06March 2017

به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، سرهنگ عباس عباسی اظهار داشت: همایش وارثان کوثر و تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت با همکاری سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)،بسیج جامعه زنان استان، شهرداری شهرکرد و بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرکرد برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: سید مهدی طباطبایی از مشهد مقدس برای ایراد سخن در این همایش دعوت شده است.

وی گفت: همایش وارثان کوثر و تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت با حضور خانواده معظم شهداء، جانبازان، بسیجیان و کارکنان ادارات،‌همزمان با روز بسیج جامعه زنان و سالروز ارسال پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به کنگره ملی شهدای زن در 16اسفند91 ، با هدف پیروی از منویات معظم له و تأکید ایشان بر جهانی سازی این پیام برگزار می شود.

عباسی افزود: معرفی زنان ایثارگر و اسوه های صبر و مقاومت و بیان نقش زنان در سلامت جامعه در همه زمان ها و ترویج الگوی سوم در سطح ملی، از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

وی گفت: همایش وارثان کوثر و تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت، روز سه شنبه 17 اسفندماه در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار