رئیس ستاد کنگره لشکر 10 سیدالشهدا(ع) به دفاع پرس خبر داد؛

تجمع هیات رزمندگان با شعار «میثاق با امام، پیمان با ولایت»

باقری دولابی گفت: پنجمین اجتماع هیات رزمندگان گردان‌ها و واحدهای لشکر 10 سید الشهدا(ع) 20 اسفندماه ساعت 15 در حسینیه جماران برپا می‌شود.
کد خبر: ۲۳۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ - 06March 2017

تجمع هیات رزمندگان لشکر با شعار «میثاق با امام، پیمان با ولایت»«علی اکبر باقری دولابی» رئیس ستاد کنگره لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، از برگزاری تجمع هیات رزمندگان گردان‌ها و واحدهای لشکر 10 سیداالشهدا (ع) خبر داد و اظهار داشت: پس از اتمام جنگ تحمیلی 21 هیات فعال شدند، که طی پنج سال گذشته این تجمع به طور متمرکز در اسفند ماه صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این تجمع در سال جاری به مناسبت سالگرد شهدای عملیات‌های خیبر و بدر با شعار «میثاق با امام، پیمان با ولایت» با حضور فرماندهان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.

باقری خاطرنشان کرد: تجمع هیات رزمندگان گردان‌ها و واحدهای لشکر 10 حضرت سیدالشهدا(ع) در روز جمعه (20 اسفندماه) از ساعت 15 الی 17 در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

رئیس ستاد کنگره لشکر 10 سیدالشهدا(ع) عنوان کرد: در این مراسم سردار میرتقی که از فرماندهان دوران دفاع مقدس بوده و همچنین در سوریه مجروح شده است به ایراد سخنرانی می‌پرازد.

وی در خصوص اعزام راوی به اردوهای راهیان نور، گفت: طی سال‌های گذشته کنگره با شهرداری تهران در خصوص معرفی و اعزام راوی همکاری داشت. سال گذشته 14 تن از رزمندگان و فرماندهان لشکر به راهیان نور اعزام شدند. در سال جاری نیز جهت معرفی راوی با ستاد مرکزی راهیان نور همکاری داریم.

باقری تصریح کرد: در صورت درخواست از دانشگاه، مدارس و... جهت روایتگری، افرادی را به عنوان راوی به بهشت زهرا (س) و مزار فرماندهان دوران دفاع مقدس می‌فرستادیم که این امر در طول سال ادامه دارد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار