مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اردبیل خبر داد؛

مجموعه «سولماز در گودال خمپاره» با موضوع دفاع مقدس به چاپ رسید

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اردبیل از انتشار مجموعه «سولماز در گودال خمپاره» در این مرکز با موضوعیت دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ - 06March 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، «سید حامد اسحاقی» مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اردبیل اظهار داشت: مجموعه داستان کوتاه «سولماز در گودال خمپاره» با موضوع دفاع مقدس توسط انتشارات «سوره مهر» در قطع رقعی و  146 صفحه به چاپ رسیده است.

اسحاقی افزود: این مجموعه شامل هشت داستان به زبان فارسی و هشت داستان به زبان آذری بوده و حاصل تلاش نویسندگان جوان استان اردبیل در کنار پیشکسوتانی چون «ساسان ناطق»، «محمود مهدوی»، «رضا کاظمی» و «حسین قربان‌زاده» است.

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اردبیل خاطرنشان کرد: از داستان‌های این مجموعه می‌توان به «سولماز در گودال خمپاره» اثر حسین قربانزاده، «خط» اثر ساسان ناطق، «ژنرال» اثر محمود مهدوی و «یک ماهی در امتداد سطر آخر» اثر رضا کاظمی اشاره کرد.

اسحاقی اظهار داشت: توجه به ادبیات داستانی جنگ و دفاع مقدس از اولویت‌های اصلی مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری است که همواره مورد تاکید قرار گرفته و انتشار این مجموعه نیز در راستای همین اولویت صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: دو عنوان رمان و یک مجموعه داستان کوتاه نیز در واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آماده شده و برای انجام مراحل کارشناسی به اداره کل امور استان‌ها ارسال شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار