بحرین، جنایت و قساوت و قلب مقاومت که زنده و تپنده است

با گذشت شش سال از ورود نیروهای اشغالگر سعودی و اماراتی به خاک بحرین برای سرکوب انقلاب مسالمت‌آمیز این کشور، قلب مقاومت این ملت زنده و تپنده است.
کد خبر: ۲۳۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ - 06March 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، این روزها به ششمین سالروز اشغال خاک پاک بحرین توسط رژیم اشغالگر سعودی در چهاردهم مارس 2011 نزدیک می شویم.

اشغالگری که در نتیجه ضعف و سستی حکومت بحرین و متوسل شدن آن به سگ های سعودی برای حفاظت از تاج و تخت متزلزل خود پدید آمد.
 
بحرین، جنایت و قساوت و قلب مقاومت که زنده و تپنده است

اشغالگری که در ظاهر دفاع از مرزها صورت گرفت اما هدف اصلی آن خاموش کردن شعله اعتراضات مردمی است که خواهان آزادی، ثبت و دموکراسی هستند، مسائلی که حاکمان و شاهزاده های عرب حاشیه خلیج فارس آن را به رسمیت نشناخته و با زور و دیکتاتوری بر یک کشور و ملتش سلطه گری می کنند.

کاروانی از خودروهی زرهی حامل یک هزار نظامی سعودی با عبور از مرز عربستان با بحرین در چهاردهم مارس 2011 وارد خاک این کشور شدند و پس از الحاق پانصد نیروی پلیس اماراتی به آنها در کنار مزدوران و نیروهای امنیتی بحرین ارتشی را برای مقابله با ملت بی پناه و جوانان سینه سپر کرده ای تشکیل دادند که با دستان خالی از سلاح فریاد آزادی خواهی و رهایی از بند اجنبی سر می دهند.
 
بحرین، جنایت و قساوت و قلب مقاومت که زنده و تپنده است
بحرین، جنایت و قساوت و قلب مقاومت که زنده و تپنده است 

 از همان آغازین روزهای اشغال شوم بحرین توسط عربستان و امارات و به بهانه دفاع از منافع استراتژیک بحرین جمعیت ها، احزاب و گروه های بحرینی این اقدام را خطری برای امنیت بحرین و مردم، استقلال، ازادی و جان شهروندان آن خواندند.

این جمعیت ها و در راس آن جمعیت الوفاق که بزرگ ترین فراکسیون شیعی در بحرین بود حضور نیروهای اشغالگر سعودی و اماراتی در بحرین و همدستی آنها با رژیم آل خلیفه در سرکوب مردم بی پناه این کشور به شدت محکوم کردند و از جمعیت ها و نهادهای حقوق بشری خواستند برای مقابله با این اشغالگری وحشیانه علیه ملت مسالمت جوی بحرین به سرعت وارد عمل شود.

امروز شش سال از ظلم، نقض حقوق بشر، بازداشت های خودسرانه، اعدام های ظالمانه، تیراندازی ها و استفاده از سلاح های ممنوعه علیه ملت بحرین می گذرد اما دریغ از اینکه صدایی از حنجره نهادهای بین المللی و حقوق بشر  و سازمان ملل در حق این مظلومان درآید، آن هم مردمی که خواهان برخورداری از همان دموکراسی هستند که حاکمان غربی شعارش را سر می دهند.

اگر چیزی که امروز در بحرین روی می دهد در هر کشور اروپایی یا از سوی هر رژیم دیگری صورت می گرفت دنیا به پا می خاست و تا سرکوب آن رژیم و تحویل آن به دادگاه های بین المللی و پرداخت غرامت به خسارت دیده ها زمین نمی نشست.
 
بحرین، جنایت و قساوت و قلب مقاومت که زنده و تپنده است

اما ملت بحرین ملت مسلمان و مسالمت جویی است و از آنجایی که باندی همدست با غربی ها بر سرزمین نفت خیزشان حکومت می کند که تاج و تخت خود را با دلارهای نفتی نگه داشته است کسی از این ملت و مطالبه های قانونی آن در برابر محاکمه های ظالمانه رژیم ال خلیفه دفاع نمی کند.

این روزها در ششمین سالگرد انقلاب مسالمت آمیز ملت بحرین و ورود نیروهای اشغالگر سعودی و اماراتی، هزاران زن، جوان، کودک و سالخورده بدون محاکمه های عادلانه و اتهام های درستی در زندان به سر می برند در حالی که هیچ برخورد انسانی با آنها نمی شود و در سایه ظلم و جور و استبداد از ساده ترین حقوق یک زندانی هم محروم هستند

بنابراین این حق ملت بحرین است که از آزادی، شرافت و استقلال خود دفاع کرده و خواهان دموکراسی و رعایت حقوق بشر شوند و با دفاع در برابر متجاوزان اشغالگر و مزدوران اجنبی آنها را از خاک کشورشان بیرون کنند اما در این مسیر  با درایت و بردباری پیش می روند تا کشورشان را از خرابی و نابودی که اشغالگران می خواهند مصون بدارند.

ملت انقلابی بحرین تحت رهبری حکیمانه آیت الله عیسی قاسم راه را بر توطئه گران و مزدوران برای تخریب این کشور و بهانه تراشی آنها برای نابودی زیربناها بستند تا این کشور به دست اجنبی های فاسد نیفتد.
 
بحرین، جنایت و قساوت و قلب مقاومت که زنده و تپنده است

ملت بحرین با تحمل زخم ها، شکنجه ها و مصیبت هایی که از قساوت رژیم ظالم آل خلیفه دیدند پشتیبان رهبر فرزانه خود ایستادند تا امنیت و ثبات بحرین به خطر نیفتند.

اما وعده پرورگار حق است و پیروزی همپیمان انسان های با ایمان خواهد بود و به زودی اشغالگران و مزدوران اجنبی مجبور به فرار از بحرین می شوند تا این ملت خودش زمام امور را به دست گرفته و پرچم عزت، عظمت و شرافت را در کشورشان به اهتزار درآورند.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار