کریمیان عنوان کرد؛

تاکید سومین جشنواره جبهه مجازی ایثار و شهادت بر تولید محتوا

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید نکته مهم سومین جشنواره جبهه فضای ایثار و شهادت را تاکید بر تولید محتوا دانست.
کد خبر: ۲۳۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ - 06March 2017

تاکید سومین جشنواره جبهه فضای ایثار و شهادت بر تولید محتوابه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اختتامیه سومین همایش جبهه مجازی در حوزه ایثار و شهادت صبح امروز دوشنبه (16 اسفندماه) با حضور حجت الاسلام «محمدعلی شهیدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تالار سیدالشهدا برگزار شد.

«علیرضا کریمیان» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید با تاکید بر تاثیرپذیری افکار عمومی از فضای مجازی، اظهار داشت: امروز بهتر می‌توان این صحبت مقام معظم رهبری که فرمودند اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است را درک کرد.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان موتور محرک پیروزی انقلاب اسلامی اهمیت جدی دارد. بنیاد شهید طی دو سال گذشته تلاش کرده است در ایام بزرگداشت روز شهدا از فعالان مجازی حوزه ایثار و شهادت تجلیل کند.

کریمیان تصریح کرد: اولین دوره این جشنواره با محوریت وبلاگ نویسان بود، سال گذشته علاوه بر وبلاگ صفحات اینستاگرام و تلگرام در مسابقه شرکت داده شد.

وی با اشاره به توجه امسال جشنواره به تولید کنندگان محتوا در فضای مجازی گفت: سال گذشته به بحث محتوا توجه جدی نداشتیم اما امسال بخشی را به این موضوع اختصاص دادیم تا از نویسندگان و تهیه کنندگان محتوا تجلیل کنیم.

کریمیان ادامه داد: دبیرخانه جشنواره از دی ماه راه اندازی و از اول بهمن ثبت نام آغاز شد که 401 نفر ثبت نام کردند. قبل از فراخوان فرم ثبت نام از نظرات کارشناسان در دوره های قبل استفاده شد تا مشکلات سال های گذشته را برطرف کنیم.

وی نکته مهم جشنواره امسال را افزایش کمی و کیفی ثبت نام کنندگان از مناطق مختلف کشور و سنین مختلف دانست و خاطرنشان کرد: هزار و 700 وبلاگ در حال فعالیت هستند. 300 کانال تلگرام و 600 صفحه اینستاگرامی نیز در حوزه ایثار و شهادت فعالیت دارند. از این بین 192 وبلاگ نویس و 202 نفر مدیر تلگرامی و اینستاگرامی انتخاب شدند که امروز از 21 منتخب تقدیر می شود.

انتهای پیام/ 141


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار