رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

جشنواره استانی شهریار استاد سخن در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: دومین جشنواره استانی شهریار استاد سخن در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ - 06March 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، عظیم دشتی در جلسه شورای مرکزی انجمن شعر بسیج استان اظهار داشت: در پاسداشت روز شعر و ادب فارسی و برای دومین بار جشنواره استانی شهریار استاد سخن در اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: تقویت شعر شهرستانهای استان در سال آتی سرلوحه کار انجمن شعر بسیج استان قرار می گیرد و مساجد و محلات محور فعالیت های بسیج هنرمندان قرار می گیرد.

دشتی گفت: بسیج هنرمندان استان امسال با برگزاری بیش از 55 محفل شعر در اقصی نقاط استان همچنان پیشتاز این عرصه است و این برنامه ها هم چنین ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان با بیان اینکه رسالت مهم بسیج هنرمندان کمک به تعالی فرهنگ و هنر استان است، افزود: تعامل خوبی با مراکز فرهنگی و هنری استان وصورت گرفته است که به قطع و یقین این تعامل ها در تقویت وتوسعه هنر استان موثر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: بی تفاوتی به مقوله هنر می تواند برای کشور آسیب وارد کند ودر مقابل استفاده از ابزار هنر برای بیان حقایق انقلاب اسلامی می تواند به رشد وبالندگی کشور در همه عرصه ها کمک کند.

دشتی در پایان سخنان خود با تشکر ویژه از شعرای متعهدومخلص استان که داوطلبانه قدم به میدان دفاع از ارزشهای اسلامی والهی گذاشته اند افزود: بزرگترین سرمایه وپشتوانه سازمان بسیج همین نیروهای انقلابی وپاکی هستند که برای تعالی ارزشهای اسلامی دور هم جمع شده اند واین نعمت بزرگی برای انقلاب اسلامی است که باید این حرکت مردمی را قدر دانست وما هم به نوبه خود قدردان تلاشهای این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار