سردار دهقان در جمع خبرنگاران:

صادرات قابل قبول و مشتریان خوبی داریم

وزیر دفاع با تاکید بر لزوم تلاش در حوزه تولید علم بومی گفت: صادرات قابل قبول و مشتریان خوبی داریم و آنها محصولات ما را دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۲۳۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ - 06March 2017
صادرات قابل قبول و مشتریان خوبی داریم
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه همایش بهره‌وری در بخش دفاعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بخش دفاع آنچه محصول همه عناصر است، بحث تامین امنیت است؛ پس این موضوع باید در سطحی اعتمادآفرین و از سوی دیگر باید برای کسانی که تهدیدکننده هستند، قابل پذیرش باشد.
 
وی افزود: البته هر سازمانی با محدودیت‌های مالی مواجه است؛ لذا باید منابع را به گونه ای استفاده کند که بیشترین نتیجه را کسب کند و این در نیروهای مسلح به دلیل وجود عنصر فرماندهی نسبت به سایر سازمان‌ها متفاوت است.
 
وزیر دفاع تصریح کرد: امروز بحث تولید و آموزش و نیز بکارگیری باید در پیوست کارها و فعالیت‌های دفاعی باشد؛ یعنی این‌گونه نیست که ما سیستم و سلاحی را تولید کنیم و بعد آن را رها سازیم؛ بلکه برای بهره وری باید افراد بکارگیرنده نیز آموزش ببینند.
 
دهقان همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر صادرات علم برآمده از تجربیات دفاع مقدس بیان کرد: نگاه ما در تولید، نگاهی بومی است، تا دشمنان نتوانند برای ما تصمیم‌گیری کنند و ما را از اقدام و عمل باز بدارند.
 
وی ادامه داد: باید در حوزه تولید علم بومی تلاش کنیم، که این اکنون هم در تولید دانش و هم در تولید  فناوری وجود دارد؛ یعنی آنچه داریم را می‌توانیم صادر کنیم. در این رابطه باید گفت که صادرات قابل قبول و مشتریان خوبی داریم و آنها محصولات ما را دریافت می‌کنند.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها