سردار انصاری:

فضای مجازی عرصه رویارویی امروز ایثارگران با دشمن است

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایثارگرانی که دیروز دفاع مقدس صحنه رویارویی آن‌ها بود امسال در میدان کارزار مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ورود پیدا کردند.
کد خبر: ۲۳۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ - 06March 2017

صحنه رویارویی امروز ایثارگران با دشمن فضای مجازی استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار «محسن انصاری» قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در اختتامیه سومین همایش جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت، با تاکید بر اهمیت فضای مجازی، اظهار داشت: بستر مهم جنگ نرم امروز در فضای مجازی است که نیمی از جمعیت کشور درگیر آن هستند.

وی افزود: اگر خط خاکریز دشمن ما آن روز در دفاع مقدس بود امروز مرز مبارزه وسایل ارتباطی،شبکه‌ها و فضای مجازی همراه ما است و آنقدر نزدیک است که در همه جا می‌توان حضور پیدا کرد.

انصاری تصریح کرد: حضور قوی، منسجم، به روز و با مهارت در فضای مجازی ما را عنصری تاثیرگذار خواهد کرد.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با درخواست از ایثارگران برای حضور فعال در فضای مجازی گفت: ایثارگرانی که دیروز دفاع مقدس صحنه رویارویی آن ها بود امسال در میدان کارزار مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ورود پیدا کردند.

انصاری پدیده مهم رسانه های امروز را شکل گیری شهروند خبرنگار دانست و افزود: این پدیده اطلاع رسانی مدرن را به فوق مدرن تبدیل کرده است. این موضوع دنیا را یه چالش کشیده است و رسانه های دنیا در مقابل آن منفعل شده اند. امروز در شکل گیری بسیاری از گفتمان ها رسانه های رسمی نقشی ندارند.

وی افزود: این پدیده را باید شناخت و اطلاع رسانی فعالی صورت گیرد. در حوزه ایثارگری خود ایثارگران در جبهه مجازی سازماندهی شوند. کسی می تواند در این حوزه فعال باشد که روحیه انقلابیگری و جهادی داشته باشد. لازمه این سازماندهی مخاطب شناسی است.

انصاری عنوان کرد: شهروند خبرنگاران باید سازماندهی شوند و علاقه مندان و وفادارانی که خودجوش وارد میدان شدند با خلاقیت هایی که دارند در این جبهه مبارزه کنند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در این جبهه باید سربازان جنگ نرم شناسایی شوند. 400 شبکه از 2 هزار و 600 شبکه وبلاگ و اینستاگرام و تلگرام در این جشنواره شرکت کرده اند که باید با روحیه ایثارگران در دفاع مقدس در عرصه فضای مجازی وارد شوند.

انصاری بیان داشت: پرچم گفتمان سازی امروز در دستان مقام معظم رهبری است. توصیه ایشان در خصوص انقلابیگری، سبک زندگی ایران اسلامی و دیگر مسایل چراغ راه ما است که باید از آن استفاده کنید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار