رحمانی فضلی:

کاهش جان‌باختگان جاده‌ای بیانگر تلاش کارکنان ناجاست

وزیر کشور با بیان اینکه کاهش تلفات و جان‌باختگان جاده‌ای بیانگر تلاش نیروی انتظامی است، گفت: بنا بر تأکید مقام معظم رهبری باید از نیروهای عزیز ناجا در همه حوزه‌ها حمایت شود.
کد خبر: ۲۳۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ - 06March 2017
کاهش جان باختگان جاده‌ای بیانگر تلاش کارکنان ناجاست/ لزوم حمایت همه جانبه از نیروی انتظامی
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه دوازدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار داشت: امروز در خدمت نیروهای عزیز راهور بودیم، نیروهایی که شبانه روز در گرما و سرما در مناطق مختلف کشور تلاش می کنند.

وی افزود: نیروی انتظامی به ویژه راهور مأموریت‌های سال جاری را به نحو احسن انجام داد، به ویژه همزمان با برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین اقدامات این پلیس بسیار مطلوب بود و شاهد برقراری نظم در حوزه ترافیک بودیم.

وزیر کشور بیان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با آمادگی کامل در مأموریت‌ها ظاهر شد و شاهد کمترین تلفات جاده ای بودیم.

وی تأکید کرد: همه همت ما ارائه خدمات مطلوب است؛ چرا که معتقدیم وجود امنیت مطلوب زمینه ساز نشاط اجتماعی است.

رحمانی فضلی ادامه داد: بررسی گزارش‌ها حاکی از آن است که روند عملکرد ناجا موثر و مطلوب بوده است، به طوری که علی‌رغم افزایش خودرو شاهد کاهش تلفات جاده ای هستیم؛ چرا که در سال 85 میزان تلفات و جان‌باختگان جاده ای 28 هزار نفر در سال بود که امسال تا پایان بهمن ماه این عدد 16 هزار نفر است.

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی توسط پلیس راهور عنوان کرد: امید است مردم در ایام نوروز همکاری خوبی با پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند و به تذکرات، توصیه ها و هشدارهای پلیس توجه کنند.

وزیر کشور عنوان کرد: پیش بینی می شود در این ایام شرایط جوی همراه با برودت هوا، بارش باران و برف باشد، لازم است که شهروندان برای مسافرت در چنین شرایط جوی زنجیر چرخ و... را همراه داشته باشند تا در حجم ترافیکی ایام نوروز به مشکلی بر نخورند، همه تلاش ما ارائه خدمات مطلوب به مردم است.  

رحمانی فضلی عنوان کرد: شاهد تلاش های نیروی انتظامی هستیم و بنا بر تأکید مقام معظم رهبری باید از نیروهای عزیز ناجا در همه حوزه ها حمایت شود، که البته با وجود مشکلات اقتصادی، رویکرد دولت نیز پشتیبانی از ناجا در اجرای مأموریت‌هاست.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها