مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

شهدا هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: شأن و مقام شهدا بسیار بالاست؛ چراکه شهدا هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
کد خبر: ۲۳۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ - 06March 2017

شهدا هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتندبه گزارش  دفاع پرس از خرم آباد، نشست خبری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اصحاب رسانه، امروز در آستانه روز شهید در حسینیه گلزار شهدای خرم آباد برگزار شد.

در این نشست مراد روشنی اظهار داشت: شأن و مقام شهدا بسیار بالاست؛ چرا که شهدا هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از خاک، کشور و شرف خود دفاع کردند.

وی افزود: شهدا بر نیات همه ما آگاه هستند و ادامه راه را از ما می‌خواهند؛ شهدا از دنیای مادی چیزی برای خود طلب نکرده‌اند بلکه عاشق معبود خود بودند که در راه شهادت قذم گذاشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس ملتی با دست‌خالی و مظلومانه مورد هجمه دشمن قرار گرفتند ولی با مجاهدت‌هایی که داشتند اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشورشان به دست دشمن بیفتد.

وی بیان کرد: شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی تنها  از کلام امام خمینی(ره) پیروی کردند و از هیچ نغمه و نواهای دیگری تبعیت نکردند و پا به‌پای امام خود از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

روشنی بابیان اینکه جامعه اسلامی عزت را از شهدا به ارمغان گرفته است تصریح کرد: عزت امروز، سربلندی و افتخارات ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است که باید نام و یاد شهدا سرلوحه همه امور قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ تحمیلی همه قدرت مادی، امکانات و تکنولوژی نظامی استکبار جهانی در اختیار دشمن بود ولی رزمندگان ایران اسلامی تنها باایمان، اخلاص، شهادت‌طلبی و تمسک به آیات قرآن توانستند به پیروزی برسند.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار