فعال حجازی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دشمن به دنبال نابودی محله شهید «نمر النمر» است/ هراس رژیم سعودی از صدای انقلابیون مقیم خارج

أبو أحمد از قطع آب، برق و تلفن محل زندگی شهید شیخ نمر النمر در شهر عوامیه در شرق حجاز خبر داد و گفت:‌ رژیم سعودی از صدای انقلابیون مقیم خارج هراس دارد.
کد خبر: ۲۳۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۹ - 24March 2017

أبو أحمد نماینده فعالان انقلابی حجاز در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس پیرامون فعالیت‌های «کمیته مردمی انقلابی حجاز» اظهار داشت:‌ یکی از برنامه‌های مهم ما کمک به خانواده‌های شهدا و زندانیان دربند رژیم وهابیت است. این کمک‌ها هم به صورتی مادی و هم معنوی تقدیم خانواده‌های شهدا و اسرا می‌شود. علاوه بر این در حیطه فرهنگی نیز با دشمن مقابله می‌کنیم که نمونه آن را می‌توان کاریکاتورهایی که علیه مقامات آل سعود طراحی کرده‌ایم، عنوان کرد.

این فعال انقلابی همچنین در ادامه به جایگاه شهید نمر النمر در فعالیت‌های کمیته انقلابی حجاز اشاره و اضافه کرد: بخش مهمی از فعالیت ما پیرامون نشر فیلم‌ و صوت از سخنرانی‌های شهید شیخ نمر است.

أبو أحمد در مورد جدیدترین فعالیت‌های رژیم وهابیت علیه مردم انقلابی به تلاش رژیم وهابیت جهت تخریب محله مکان زندگی شهید شیخ نمر در شهر عوامیه اشاره کرد و افزود: از آنجا که این محله در شهر عوامیه به مرکزی برای استقرار نیروهای فراری ضد رژیم سعودی تبدیل شده است، دشمن پیش از اینکه اقدام به تخریب آنجا کند، آب و برق و تلفن را روی اهالی آن قطع کرده است.

وی در مورد دیدگاه رژیم وهابیت سعودی پیرامون فعالان انقلابی داخل و خارج از سرزمین حجاز گفت: حکومت وهابی بیش از فعالان داخلی، از فعالان خارجی می‌ترسد زیرا آنان در کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و آمریکایی حضور دارند و صدای مظلومیت مردم حجاز را به گوش جهانیان می‌رسانند.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار