دریادار جعفری تهرانی:

توجه به «سربازان» موجب ارتقای توانمندی‌های نیروهای مسلح می‌شود

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: توجه به قشر سربازان ارتش و نیروهای مسلح باعث ارتقای توانمندی‌های نیروهای مسلح می‌شود.
کد خبر: ۲۳۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ - 06March 2017

توجه به «سربازان» موجب ارتقای توانمندی‌های نیروهای مسلح می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «پیمان جعفری تهرانی» معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در جشنواره جوان سرباز ارتش که به میزبانی این نیرو در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: توجه به قشر سربازان ارتش و نیروهای مسلح باعث ارتقای توانمندی‌های نیروهای مسلح می‌شود.

وی در ادامه به تعامل کارکنان پایور و وظیفه اشاره کرد و افزود :کارکنان پایور باید نسبت به ایجاد محیطی امن و پاک و نیز القای شخصیت و ارزش برای سربازان اقدام کنند و رفتارشان با کارکنان وظیفه بر مبنای احترام متقابل باشد.

دریادار جعفری همچنین استفاده مناسب از کارکنان وظیفه و تقویت باور دینی آن‌ها را از دیگر وظایف کارکنان پایور دانست و گفت: نظارت بر آنچه که بر عهده کارکنان وظیفه است نیز از امور بسیار مهمی می‌باشد که کارکنان پایور باید نسبت به آن اهتمام لازم را داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در ادامه به انتظارات از کارکنان وظیفه نیز اشاره کرد و گفت: سربازان باید قدر دوره سربازی را بدانند چرا که این دوران مانند یک دوره کارآموزی باعث می‌شود یک جوان توانمندی‌های خود را به اجرا بگذارد.

وی در پایان به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) درباره سربازی اشاره کرد و افزود: ایجاد خوشبینی در سربازان نسبت به ارتش و نظام و امیدوار کردن آنها به آینده و نیز ایجاد تدین و انقلابی‌گری در سربازان؛ از جمله مواردیست که بسیار مهم می‌باشد.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار