مرتضی طلایی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

شهدا اتحاد را به ما آموختند

نایب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه جامعه با بازگشت پیکر شهدا متحول، معنوی، متحد و منسجم می‌شود، گفت: شهدا وحدت کلمه و اتحاد را به ما آموختند.
کد خبر: ۲۳۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ - 07March 2017

شهدا اتحاد را به ما آموختند«مرتضی طلایی» نایب رییس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به تاثیر تشییع شهدا در جامعه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی همچون یک هواپیما برای اوج‌گیری نیاز به سوخت دارد و خون شهدا تداوم‌بخش این انقلاب است.

طلایی ادامه داد: در دوران انقلاب اسلامی از نظر علمی، فناوری و... پیشرفت‌های چشم‌گیری داشتیم، که جز با فداکاری رزمندگان و خانواده‌هایشان به دست نیامده است.

وی افزود: مردم پس از سی و اندی سال در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای دفاع مقدس شرکت می‌کنند و این حضور با دانش و بیداری نه با هیجان و احساس است. همچنین نسل سوم انقلاب بدون این که شهدا را دیده باشند با عمق وجود مقام شهادت را درک می‌کنند. این حضور وظایف مسئولین و دولت را سنگین‌تر می‌کند.

طلایی خاطرنشان کرد: جامعه با بازگشت پیکر شهدا متحول، معنوی، متحد و منسجم می‌شود. شهدا وحدت کلمه و اتحاد را به ما آموختند. انقلاب اسلامی با حضور معنوی شهدا و ایستادگی مردم در مسیر تکامل و پیشرفت گام برمی‌دارد.

نایب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه تشییع شهدا در محلات باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود، عنوان کرد: در طی سال‌های اخیر اقدام خوبی مبنی بر تشییع شهدا در محلات و بوستان آغاز شده است که باعث افزایش ارتباط مردم با شهدا شده است. حضور شهدا در هر منطقه باعث اتحاد و حضور جوانان در مراسمات شده و آن‌ها از نزدیک آثار وجود شهدا را لمس می‌کنند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار