سردار بتولی خبر داد

استفاده از توان بسیج برای تشدید مبارزه با سرقت

رئیس پلیس آگاهی ناجا از امضای توافقنامه بین سازمان بسیج و نیروی انتظامی خبر داد و گفت: به‌دنبال آن هستیم تا از نیروهای توانمند بسیج در راستای تشدید مقابله با سرقت استفاده کنیم.
کد خبر: ۲۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱ - 06July 2014

استفاده از توان بسیج برای تشدید مبارزه با سرقت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «سید حسن بتولی» از امضای توافقنامه همکاری نیروی انتظامی با سازمان بسیج مستضعفین در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی، اطلاعاتی و عملیاتی خبر داد و گفت: این توافقنامه به امضا و تایید فرماندهان هر دو سازمان یعنی سردار دکتر احمدیمقدم و سردار نقدی رسید و به همین منظور مقرر شد تا دو کارگروه فرهنگی، اجتماعی و اطلاعاتی، عملیاتی تشکیل شود.

رئیس پلیس آگاهی ناجا، با اشاره به امضای این توافقنامه در هفدهم خردادماه امسال، یادآور شد: بهدنبال آن هستیم تا از نیروهای توانمند بسیج در راستای تشدید مقابله با سرقت استفاده کنیم.

وی پیجویی کشف سرقت، کنترل مجرمان سابقهدار و تجزیه و تحلیل و پایش این جرم را از دیگر اقدامات سازمان بسیج برشمرد و اظهار داشت: بسیج نیرویی انقلابی، مردمی و خودجوش است و همانطور که امام خمینی(ره) نیز لقب ارتش 20 میلیونی را به این نیروها دادند، نشان میدهد نقش اطلاعاتی مهمی از ابتدای انقلاب تاکنون داشتند.

سردار بتولی با اشاره به نقش سازمان بسیج در مبارزه با ناامنیهای اجتماعی یادآور شد: نیروهای بسیج همچنین به دلیل حضور در جغرافیای وسیعی از کشور میتوانند در ایجاد امنیت محلات، معرفی افراد مظنون، خودروهای رها شده و کنترل مالخران کمک شایانی به پلیس کنند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا، برنامهریزی مشترک تبلیغی، ساماندهی، هماهنگی رسانهای آموزشی و مشارکت مردمی را از وظایف کارگروه فرهنگی و اجتماعی ناجا عنوان کرد و ارتقاء هماهنگی و برنامهریزی در راستای تبادل اطلاعات و اخبار، اجرای عملیات مشترک، بهرهگیری از توانمندی عناصر بسیجی با استفاده از ظرفیتهای ناجا بهعنوان پلیس افتخاری، بازرس نامحسوس و... را از جمله وظایف کارگروه اطلاعاتی و عملیاتی دانست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار