کتاب «شیخ شهید» در مشهد رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب «شیخ شهید» در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ - 07March 2017
به گزارش دفاع پرس از مشهد، در پی انتشار کتاب «شیخ شهید»که به زندگی‌نامه و خاطرات شهید روحانی مدافع حرم حجت الاسلام محمد رضایی می­ پردازد، مراسم رونمایی از این کتاب با حضور سید سعید موسوی نویسنده کتاب و جمعی از فعالان فرهنگی مشهدالرضا و رزمندگان لشکر فاطمیون در منزل شهید رضایی برگزار شد.
 
 
آئین رونمایی از کتاب «شیخ شهید» در مشهدالرضا برگزار شد 

حجت الاسلام شهید محمد رضایی در 4 فروردین 1364 در مشهد چشم به جهان گشود. در سال 1382 وارد حوزه علمیه شد. شهید رضایی در سال 1390 به عنوان مدیر مدرسه علمیه حضرت حجت ­بن الحسن العسکری(عج) منصوب شد. با تحولات منطقه و ظهور تروریست تکفیری داعش شیخ محمد رضایی قدم در صحنه نبرد گذاشت.

وی به همراه گروه دوم فاطمیون به سوریه اعزام شد و در کنار کار فرهنگی، به شرکت در عملیات­های مختلف و فرماندهی بعضی عملیات­ های دیگر پرداخت. عاقبت در 10 شهریور 1393 بعد از یک سال و نیم فعالیت در این عرصه، در منطقه جُرمانه دمشق در شهرک دخانیه شربت شهادت نوشید.

آئین رونمایی از کتاب «شیخ شهید» در مشهدالرضا برگزار شد 

گفتنی است کتاب «شیخ شهید» در 160صفحه و در قطع رقعی و در 1000 نسخه توسط بوی شهر بهشت منتشر شده است. این کتاب مجلد ششم از مجموعه کتاب های شهدای مدافع حرم است، که به قلم سید سعید موسوی به رشته تحریر در آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار