دریادار سیاری خبر داد؛

برقراری کامل امنیت برای 3900 کشتی تجاری و نفتکش

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برقراری امنیت بیش از 3900 فروند کشتی تجاری و نفتکش در آبهای آزاد جهان توسط این نیرو خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ - 07March 2017

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، مراسم افتتاحیه اردوی زیارتی راهیان نور دانشجویی استان گلستان، با حضور امیر دریادار «حبیب الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (سه شنبه 17 اسفند) در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

امنیت کشتی های تجاری و نفکش در سایه نیروی دریایی ارتش است 

در این مراسم دریادار سیاری ضمن آرزوی سلامتی برای تمام کسانی که به سفرهای راهیان نور عزیمت می کنند، اظهار داشت: راهیان نور فرصت مغتنمی است تاعزیزان ما با ارزشهای حاکم بر هشت سال دفاع مقدس آشنا بشوند.

وی در ادامه به تشریح مقاله ای در خصوص منافع موجود در دریا و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی و سیاسی در دریا پرداخت و افزود: تا به امروز 45 ناوگروه در دریاهای جنوب و 6 ناوگروه در دریاهای شمال وظیفه امنیت بیش از 3900 فروند کشتی تجاری و نفتکش را در برابر دزدان دریایی برقرار کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی ارتش به لطف اتکا به اقتصاد داخلی و توانمندی‌ های جوانان کشور و نظام، به پیشرفته ترین تجهیزات در دریا مجهز شده است.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای نیروی دریایی استان گلستان و همچنین از دستاندرکاران کمیته دانشجویی اجلاسیه ملی چهارهزار شهید استان تقدیر به عمل آمد.

امنیت کشتی های تجاری و نفکش در سایه نیروی دریایی ارتش است 
امنیت کشتی های تجاری و نفکش در سایه نیروی دریایی ارتش است 

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار