با حضور هنرمندان قرآنی از 16 کشور

بخش بین الملل نمایشگاه قرآن افتتاح می شود

با شرکت هنرمندان، فرهیختگان و فعالان قرآنی از 16 کشورکه به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در کشورمان حضور یافته اند، بخش بین الملل بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن افتتاح می شود.
کد خبر: ۲۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹ - 06July 2014

بخش بین الملل نمایشگاه قرآن افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل ازاداره کل روابط عمومی و اطلاعرسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آیین آغازین بخش بینالملل بیستودومین نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم، ساعت 22 امروز یکشنبه 15 تیرماه با حضور ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجتالاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شخصیت ها ، هنرمندان و فعالان قرآنی  ایرانی و خارجی برگزار می شود.

مراسم افتتاحیه بخش بینالملل در طبقهی همکف ساختمان موزهی دفاع مقدس برگزار می شود.

هنرمندان و فعالان قرآنی از 18 کشور خارجی در بیست ودومین نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم حاضر خواهند بود.

بر اساس این خبر، هنرمندان و پژوهشگرانی از کشورهای روسیه، کویت، کرواسی، تونس، سوریه، لبنان، پاکستان، اسپانیا، هند، الجزایر، ترکیه ، پاکستان، مالزی، روسیه، اوگاندا، تانزانیا، تونس و سوریه در نمایشگاه امسال به ارایهی آثارشان خواهند پرداخت.

علاوه بر نمایش آثار هنری هنرمندان خارجی شرکت کننده در نمایشگاه قرآن تهران، پژوهشگران خارجی دعوت شده نیز در 4 نشست تخصصی برگزار شده در نمایشگاه شرکت خواهند کرد. بازدید از مراکز علمی و دانشگاهی از دیگر برنامههای پیشبینی شده برای میهمانان خارجی نمایشگاه قرآن تهران است.

بیستودومین نمایشگاه بینالمللی قرآن تهران، همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 18 تا 24 در باغ موزهی دفاع مقدس، واقع در بزرگراه شهید حقانی، آمادهی بازدید علاقه مندان است.
 

نظر شما
پربیننده ها