با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛

تجلیل از بانوان ایثارگر قم در چهارمین همایش «اسوه های صبر و مقاومت»

چهارمین همایش «اسوه های صبر و مقاومت» پیش از ظهر امروز با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و با تجلیل از تعدادی از بانوان ایثارگراستان در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ - 07March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، در چهارمین همایش اسوه های صبر و مقاومت، بانوان ایثارگر و مادران و همسران شهدا حضور داشتند و طی آن، یاد و خاطره ایثارگری های  7 هزار شهیده زن در دوران انقلاب و دفاع مقدس و 129 شهیده استان قم داشته شد.

در این همایش، ابتدا احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، برگزاری چنین همایش هایی را تعظیم شعائر انقلاب و اقدامی در راستای ترویج روحیه ایثار و شهادت و مبارزه با تهاجم کور استکبار جهانی دانست.

احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده قم در مجلس، احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم و خانم الهی پور استاد حوزه و دانشگاه نیز دیگر سخنرانان مراسم بودند که در سخنان خود، مقام والای شهیدان بخصوص زنان شهیده و جانباز و ایثارگر را ستودند.

در این همایش، همسر روحانی شهید حجت الاسلام محمدحسن ابراهیمی رایزن فرهنگی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و مدیر کالج مطالعات اسلامی در کشور گویان حوزه کارائیب، جزئیاتی از نحوه شهادت همسرش را بیان نمود.

این همایش با پخش کلیپی از روحانی مدافع حرم شهید مفقودالاثر حجت الاسلام مالامیری، شعر خوانی فرزند شهید روشنایی و تقدیر از تعدادی از بانوان جانباز و ایثارگر استان قم همراه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار