واکنش الوفاق به تهدید حکومت آل خلیفه به تعطیلی جمعیت وعد؛

تعطیلی جمعیت وعد نشانگر عدم بلوغ سیاسی است/ الوفاق در کنار وعد به مبارزه ادامه می‌دهد

شیخ حسین دیهی با واکنش به تلاش حکومت آل خلیفه برای قطع فعالیت‌های جمعیت مردمی وعد، بر ایستادگی جمعیت اسلامی الوفاق در کنار جمعیت وعد تاکید کرد.
کد خبر: ۲۳۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ - 07March 2017
به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری جمعیت الوفاق بحرین، شیخ حسین دیهی نایب رئیس الوفاق طی بیانیه‌ای رسمی به تصمیم رژیم حاکم در جزیره بحرین برای تعطیلی کامل فعالیت‌های جمعیت انقلابی «وعد» واکنش نشان داد.
 
نایب رییس الوفاق در این بیانیه تأکید کرد: جمعیت «وعد» استوانه از استوانه‌های سیاسی و ملی و تعرض به آن نشانگر نبود بلوغ سیاسی است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: جمعیت وعد بزرگتر از  این است که تنها در یک جمعیت سیاسی خلاصه شود، هدف و پروژه ملی آن قابل محدود کردن با مقر و ساختمانش نیست که با تهدید و تعطیل مقر از بین برود.

نایب رئیس الوفاق در پایان متذکر شد: ما در جمعیت الوفاق از وعد حمایت کرده و در بدوش کشیدن مطالبات ملت‌مان همراهیم. ما امروز از هر زمان دیگری قوی‌تر هستیم و این نظام است که شکست خورده و با اقدامات بی‌اساسش در سردرگمی است.

قضیه ملت ما قضیه‌ای به حق و مطالبه‌ای عادلانه است که علی‌رغم وجود استبداد دیکتاتوری باید تحقق یابد، تعطيل کردن و بستن الوفاق و وعد هیچ سودی برای حکومت آل خلیفه جز شکست نخواهد داشت.
 
انتهای پیام/ 421 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار