همایش وارثان کوثر و تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت در شهرکرد برگزار شد

در آستانه روز تکریم مادران و همسران شهدا و به مناسبت بزرگداشت روز قشر بسیج جامعه زنان همایش وارثان کوثر در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲ - 07March 2017

به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری، با حضور همسران و مادران شهداء، بانوان بسیجی ادارات و برنامه های متنوع فرهنگی، همایش وارثان کوثر و تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

فرزانه احمدپور، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  گفت: ‌این همایش به مناسبت گرامیداشت روز قشر بسیج جامعه زنان و تجلیل و تکریم مادران و همسران شهدا بعنوان اسوه های صبر و مقاومت، با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار گردید.

فرزانه احمدپور، با اشاره به ارتقای شاخص های وضعیت زنان کشور بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و حضور بانوان مسلمان با حفظ عفاف و حجاب در عرصه های مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، گفت: هدف از برگزاری این همایش، بزرگداشت 16 اسفند بعنوان روز بسیج جامعه زنان ، تبیین سیره شهدای شاخص جامعه زنان، ‌ایجاد زمینه جذب بانوان در بسیج و ضرورت جهانی سازی پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به کنگره ملی شهدای زن(16اسفند91)، می باشد.

وی، افزود: گردهمایی بزرگ و اجتماع مدافعان حریم خانواده، کارگاه های راهی به سوی زندگی بهتر و نشست های آگاهی بخشی پیرامون ضرورت افزایش جمعیت از دیگر برنامه های گرامیداشت روز قشر بسیج جامعه زنان در استان بوده است.

گفتنی است:‌ همایش وارثان کوثر و تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت، عصر امروز سه شنبه 17 اسفندماه،‌ با سخنرانی دکتر سید مهدی طباطبایی(استاد دانشگاه دعوت شده از مشهد مقدس) پیرامون تحکیم بنیان خانواده و تربیت اسلامی فرزندان، ‌اجرای سرود توسط گروه سرود لاله های زینبی، پخش کلیپ و اهدای لوح سپاس به مادران و همسران شهدا، در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار