هدایت محمودی:

سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم با هدف نابودی انقلاب بحرین انجام شد/ محور عربی عبری علیه ایران تشکیل شد

کارشناس اهل تسنن با اشاره به این که دیدگاه آل خلیفه یک دیدگاه سیاسی است که از عربستان سعودی و وهابیت خط می‌گیرد، گفت: سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم با هدف به بیراهه کشیدن انقلاب بحرین انجام گرفت.
کد خبر: ۲۳۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ - 08March 2017
سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم با هدف نابودی انقلاب بحرین انجام شد/ محور عربی عبری علیه ایران تشکیل شدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، رژیم آل خلیفه قرائت حکم آیت الله عیسی قاسم را به چهاردهم مارس (24 اسفند) موکول کرده است. این تاریخ مصادف با سالگرد شوم ورود نیروهای اشغالگر سعودی به خاک بحرین در سال 2011 است.

با هدایت محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پاوه و از شخصیت های اهل تسنن، در خصوص جنایات آل خلیفه در حق ملت بحرین و نقض حقوق بشر در این کشور گفت و گو کرده ایم.

محمودی با اشاره به ظلم های گسترده در حق شیعیان بحرین گفت: دیدگاه علمای اهل سنت در خصوص اجحافاتی که در حق برادران اهل تشیع در کشورهای مختلف همچون یمن، بحرین و نیجریه یا هرکجای جهان می شود از دیدگاه علمای اهل سنت متعادل که پیرو پیامبر(ص) و اهل سنت هستند محکوم است.

وی ادامه داد: دیدگاه آل خلیفه یک دیدگاه سیاسی است که از عربستان سعودی و وهابیت خط می گیرند و در نگاه اول دشمنی با جمهوری اسلامی ایران دارند .هر جای دنیا که یک نفر شیعه باشد پرچم مبارزه علیه ایران را بر دوش می گیرند تا با نابود کردن مذهب تشیع بتوانند ایران را شکست دهند که انشالله هیچ وقت موفق نمی شوند.

سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم با هدف به بیراهه کشیدن انقلاب بحرین انجام گرفت

کارشناس اهل سنت خاطر نشان کرد: در هرکجای دنیا انقلاب هایی بوجود آمده به ویژه انقلاب اسلامی  ایران به دست یک رهبر هدایت شده و هیچ انقلابی به نتیجه نرسیده مگر با داشتن یک رهبر آگاه، از این رو آیت الله شیخ عیسی قاسم هم به عنوان رهبر شیعیان بحرین پرچمدار مبارزه با نظام منحوس آل خلیفه است و دشمنان این واقعیت را فهیمدند بنابراین خواستند تابعیت از ایشان سلب شود و سپس ایشان را اخراج کنند تا بر همین مبنا رهبریت را از شیخ عیسی بگیرند و انقلاب بحرین را بدون رهبر به بیراهه بکشند .

وی در خصوص ادامه نقشه آل خلیفه علیه رهبران دینی بحرین گفت: بعد از سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم  کم کم به رهبران دیگر و شاگردان ایشان حمله می کنند تا انقلاب بحرین را ساقط کنند که انشالله پیروز نمی شوند.

 سازمان های حقوق بشری به خاطر منافعشان سکوت می کنند

وی با اشاره به نقش منفعل سازمان های بین المللی در قبال جنایات در بحرین گفت:  سازمان های بین المللی در جهان باید با نقض حقوق بشر در بحرین مبارزه کنند چرا که آل  خلیفه درصدد نابود کردن تشیع اند اما تمام آزاده های جهان می دانند که شعار حقوق بشر از طرف آمریکا و اتحادیه اروپا یک شعار صرف است هر جا منافعشان حکم کند پرچم دار حقوق بشرند و هر جا که منافعشان نباشد سکوت می کنند از این رو در قبال فجایع و سرکوب گری ها در بحرین سکوت اختیار کردند.

 محور عربی عبری برای مبارزه با ایران شکل گرفت

کارشناس اهل سنت با اشاره به پشت پرده سرکوب گری ملت ها در منطقه گفت: رژیم صهیونیستی و اتحادیه عرب محور عبری صهیونیستی عربی بوجود آوردند که بواسطه این محور با جمهوری اسلامی ایران مبارزه کنند .بنا همه این مبارزات از بحرین تا یمن و نیجریه و حتی عربستان فقط مبارزه با ایران است.چون می دانند ما پرچمدار دفاع از مستضعفین و متدینان واقعی در جهان هستیم و این همه برنامه ریزی توسط عربستان، رژیم صهیونیستی و با حمایت  آمریکا بر اساس مبارزه با ایران شکل گرفته از این رو چه با اهل تسنن  و چه شیعیان بحرینی بنا جنگ دارند که انشاءالله هیچ وقت به نتیجه نمی رسند.

محمودی در پایان گفت: وظیفه همه ما به فرمایش پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) و دین مبین اسلام و هر آنچه در متون دینی ما آمده وظیفه حمایت از مظلومین را داریم و شاهدیم که شیعیان بحرین و یمن ونیجریه به صورت آشکاری از طرف آل سعود و آل خلیفه مظلوم واقع می شوند. وبچه های بی گناه به بهانه مذهب به قتل می رسند و زنان و جوانان بسیاری شکنجه می شوند از این رو ما به عنوان اهل سنت در خاک ایران وظیفه حمایت از برادر مسلمانمان داریم و همچنانچه ایران پرچمدار دفاع  از فلسطینی های اهل سنت هست ما نیز از برادران شیعه مان در بحرین و هر کجای عالم دفاع می کنیم.
 
منبع: حوزه نیوز
نظر شما
پربیننده ها