19 اسفندماه؛

یادواره سرداران و گرامیداشت ‌220 شهید منطقه کن و سولقان برگزار می‌شود

بیست و‌ دومین یادواره سرداران و بزرگداشت ‌220 شهید منطقه کن و سولقان تهران پنجشنبه 19 اسفندماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ - 08March 2017

 یادواره سرداران و ‌220 شهید منطقه کن و سولقان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، یادواره 220 شهید منطقه کن و سولقان با هدف تجلیل و تکریم مقام و منزلت شهیدان، ترویج روحیه ایثار و شهادت در سطح جامعه و آگاه‌سازی و آشنایی نسل جوان با ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس در حسینیه قمر بنی‌هاشم (ع) سولقان برگزار می‌شود.

براساس این گزارش در این مراسم که عصر روز پنجشنبه 19 اسفندماه و با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولان و مدیران فرهنگی، نمایندگان مجلس، رزمندگان و بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور به ایراد سخن می‌پردازد.
 
گفتنی است که بخش کن و منطقه سولقان و روستاهای حومه در دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش از ‌220 شهید، ده‌ها جانباز و اعزام صدها رزمنده نقش ارزنده‌ای در طول سال‌های پایداری ملت ایران در برابر دشمن ایفا کرده و به جهت این نقش‌آفرینی و ارسال کمک‌های فراوان مردمی به جبهه‌ها، روستای سولقان به‌عنوان روستای نمونه دوران دفاع مقدس معرفی شد.

خاطره‌گویی، دکلمه‌خوانی فرزند شهید مدافع حرم «مرتضی کریمی»، تجلیل از مقام و منزلت شهدای دهستان سولقان و حومه، مداحی حاج محمد رضا طاهری، رزم‌نوازی گروه موزیک نیروی زمینی سپاه پاسداران و برپایی نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

در پایان این مراسم شرکت‌کنندگان در معیت مسئولان و مدعوین با حضور در گلزار شهدای دهستان سولقان با یادآوری خاطرات این شهیدان با آرمان‌های بلند امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر دفاع مقدس تجدید پیمان خواهند کرد.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها