نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

التقاط اسلام و غرب مانع اداره صحیح کشور می‌شود

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: با نیمی از اسلام و نیمی از غرب نمی‌توان کشور را به‌صورت صحیح اداره کرد.
کد خبر: ۲۳۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ - 08March 2017

به گزارش دفاع پرس از قزوین، آیت الله علی اسلامی، نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری  اظهار داشت: اسلام کارآمد بوده، ملت را از خفت نجات داده، به بالندگی و عظمت رسانده است.

وی افزود: فقاهت اسلام آنچنان قدرت مدیریت دارد که شعاع مقاومت بسیجیان و سربازان از اقصی نقاط جهان از بندر طارق گرفته تا باب المندب و از دریای آزاد گرفته تا تنگه هرمز کشانده شده است.

آیت‌الله اسلامی ادامه داد: اسلام، آنچنان ملتی ساخته است که ریگی جانور را از آسمان به زیر کشید، پهپاد پیشرفته آمریکا را در کویر کاشمر به زمین ‌نشاند و در دل شب ناوهای انگلیسی خبیث را مانند عقاب به چنگال گرفت.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مدیریت ولایت در انقلاب اسلامی آنچنان رشد کرده که در صنعت، فضا، پزشکی، دریا، امنیت و دفاع رشد حیرت‌آور کرده است، اظهار کرد: کارآمدی اسلام این است که در پنج قاره عالم می‌بینیم اما این اختلاس، دزدی، رشوه و فساد اقتصادی چگونه است که این چنین فضای کشور را آلوده کرده است؟

آیت‌الله اسلامی با اشاره به اینکه معیارهای استخدام و گزینش به درستی رعایت نشده و هرکس جزو باند باشد به کار گرفته خواهد شد، افزود: این امر فسادآور است و هرگز نمی‌شود با نیمی از اسلام و نیمی از غرب کشور را به صورت صحیح اداره کرد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار