سردار نجات در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

خلاء حضور حزب‌الهی‌ها در فضای مجازی/ شبهات دفاع مقدسی در فضای مجازی باید برطرف شود

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خلاء حضور حزب‌الهی‌ها در فضای مجازی، گفت: انتظار داریم بچه‌های حزب‌الهی با ورود به فضای مجازی شبهات دفاع مقدسی را برطرف کنند.
کد خبر: ۲۳۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ - 11March 2017

خلا حضور حزب‌الهی‌ها در فضای مجازیسردار «حسین نجات» جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با بیان اینکه شهدا به گردن این مردم حق دارند، اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس امنیت، آرامش و استقلال را به ما هدیه کردند و ما با حضور در تشییع شهدا به جوانان کشورمان قدردانی از ایثار و فداکاری شهدا را آموزش می‌دهیم. 
 
وی ادامه داد: آرامش و امنیت کشورمان را مرهون خون شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم هستیم و تشییع با شکوه این شهدا نشان از قدردانی و پاسداشت خون آن‌ها است.
 
جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص شبهات ایجاد شده فضای مجازی در خصوص دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: انتظار داریم بچه‌های حزب‌الهی با ورود به فضای مجازی این شبهات را برطرف کنند. رها کردن فضای مجازی توسط حزب‌الهی‌ها باعث نفوذ دشمن می‌شود.
 
سردار نجات خاطرنشان کرد: تفحص، تشییع و برگزاری بزرگداشت شهدا باعث ایجاد اتحاد، استقلال و همبستگی مردم می‌شود. زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جهت حفظ استقلال کشور است. 
 
وی با بیان اینکه رسالت در برخی خانواده‌ها از دوران انقلاب اسلامی آغاز شده و تا به امروز هم ادامه دارد، گفت: خانواده شهید محققی نیز از این امر مستنثی نیستند. حسن محققی معاون اطلاعات راهبردی سپاه پاسداران و برادر شهید از سال 60 فعالیت‌های خود را آغاز کرد. ایشان جانباز دوران دفاع مقدس و یک شهید زنده محسوب می‌شوند. 
 
جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان اظهار کرد: حسن محققی زحمات زیادی برای حفظ انقلاب اسلامی کشیده و اجر وی کمتر از اجر اخروی برادر شهیدش نیست. کار دشواری را امروز بر عهده دارد و برایشان آرزوی مفید دارم.
 
انتهای پیام/131


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار