دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران:

بسیج و سپاه جهادگرانه برای جبران محرومیت های کشور تلاش می‌کنند

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: بسیج و سپاه جهادگرانه برای جبران عقب افتادگی ها و محرومیت های کشور تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۲۳۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴ - 08March 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سید ضیاءالدین حزنی امروز در حاشیه افتتاح چندین پروژه محرومیت زدایی در کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگرچه برنامه سپاه پاسداران ایجاد امنیت و دفاع از سرزمین است اما به دنبال همدلی و رفع مشکلات مردم نیز هست.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران افزود: در این سرکشی هایی که به عمل می آید شاید نتوانیم تمام مشکلات مردم را حل و فصل کنیم اما با تمام توان برای محرومیت زدایی تلاش خواهیم کرد بنده معتقدم با کمک و همیاری دیگر نهادها و سازمانها و همچنین گروههای جهادی بسیج و سپاه قادریم بسیاری از عقب افتادگی ها را جبران کنیم.

سردار حزنی در ادامه بیان کرد: ما در کرمانشاه با وجود مسئولین متعهد و روحیه جهادی بالای آنها انتظار داریم محرومیت ها زدوده شود. پس از ۸ سال دفاع مقدس ما با همین مسئولیت و پست و مقام هاست که مورد آزمایش قرار می گیریم و اگر در آزمون الهی سربلند باشیم می توانیم به درجه کسانی که در راه اسلام جهاد کردند برسیم.

وی گفت: یکی از برنامه‌های های سپاه پاسداران این است که در کنار دولت باشد و در این راستا در همه دولتها و همه سلیقه ها کار کرده است اما مردم برای ما در اولویت قرار دارد.

سردار حزنی با اشاره به مشکلات روستاها افزود: از مشکلات مردم روستا یکی آبرسانی و احداث جاده است که در آن جهت باید تلاش کرد و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با توجه به مشکل روستاهایی که در محور پشتگانه سرفیروز آباد به لحاظ تردد دانش آموزان دارد گفت: در این روستاها باید به دنبال ساخت و احداث پل باشیم.

سردار حزنی با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: بانک انصار در بسیاری از نقاط صعب العبور کارهای شایسته ای انجام داده است. با مهیا کردن امکانات برای اشتغال روستاییان می توانیم هم به اقتصاد کمک کنیم و هم مردم را در روستاها نگه داریم و تشویق کنیم کسانی که از روستاهها مهاجرت کرده اند، برگردند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران اظهار کرد: در سال ۹۶ در نظر است کمکهای خوب و چشمگیری از جمله اختصاص ساخت ۱۰۰۰ خانه نیازمند به استان کرمانشاه صورت گیرد.

وی به نقش روحانیون اشاره کرد و افزود: در سپاه هر جا رشد کردیم در کنار ما یک روحانی قرار داشت و در روستاها ساخت خانه عالم را حتما در دستور کار قرار می دهیم که ان شاالله یک روحانی در آنجا مستقر شود.

سردار حزنی در پایان بیان کرد: اگر دنیا را توانستیم شگفت زده کنیم به خاطر اطاعت از امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها